Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie. Bedzie to mój pierwszy WIP na forum i pierwszy samochod modelowany na poly. Od razu ostrzegam ze moga wystapic dluzsze przerwy w update\'ach (troszke zalatany jestem ostatnio:D) ale bede sie staral komentowac na biezaco. Aha i zamierzam zrobic 2 wersje: standardowa oraz cos w stylu F&F :D Pozdrawiam

 

[Edited on 19-5-2004 by vision3d]

  • Odpowiedzi 28
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wygląda elegancko... Jest kilka 3kątów, ale przy odrobinie szczęscia nie będą za bardzo paskudziły. Wydaje mi się, że możesz zlikwidować troszke trisów przy miejscu na przednie światła:]

Pokaż jak wygląda po meshsmoothcie.

 

edit

 

pospieszyłem się z tą prośbą o wygładzony model, który wygląda bardzo ładnie:)

 

Napisano

dokladnie: miejsce przy swiatlach da sie przerobic, pokaz siatke tego miejsca i mesh smooth calosci pliss

 

osobiscie z tego co ci podeslalem to drugie nawet mi sie podoba, ale to ty robisz wiec nic nie narzucam...

Napisano

hmm... nie bardzo wiem w czym przeszkadzaja trojkaty na wykonczeniu Nic sie nie znieksztalca przeciez:/ Podsylam preview przy lampie z przodu PS tylko przypominam ze ten kant jest tylko dlatego ze jeszcze sie tym miejscem nie zajmowalem. pozdrawiam:-)

Napisano

Jeśli nie ma żadnych bugów spowodowanych tymi trisami to nie ma po co przebudowywać siatki. Ale polygony 3kątne z zasady psują siatkę, więc automatycznie zaproponowałem inne poprowadzenie linii:) Ale skoro nie ma żadnych błędów po meshsmoothcie to chyba można zostawić.

Napisano

no ładnie Ci idzie i . . . bardzo szybko

mam 1 uwagę : mam dziwne wrażenie, że na siatce lowpoly nad wlotami powietrza przy drzwiach załamuje się polygon, nie jest tak??

a i jeszcze jedno - zamierzasz extrudować ścianki reflektorów do jego wnetrza??

Napisano

Trójkąty można z powodzeniem stosować, tak samo jak 5 kąty i inne tylko trzeba umieć to robić. Jeśli model nie jest przeznaczony do animacji/deformacji to wtedy można przymknąć oko na te \"błędy\".

Jak na razie model bardzo ładny.

Napisano

Przyjrzałem się troszke dokładniej renderom i siatkom, które zamieściłeś. Moją uwagę zwróciły nadkola - teraz zobaczyłem, że tam wręcz roi się od 5kątów. I to zupełnie niepotrzebnych:| Przecież tam te dodatkowe edgesy są zupełnie zbędne. Przynajmniej ja nie widzę dla nich żadnego zastosowania...

Nie wiem czy niezauważyłeś, czy jeszcze nie dopracowałeś tych elementów, ale nadkola są lekko wypukłe względem reszty karoserii. Widać to na obrazku, któy zamieściłeś w 1 poście. U Ciebie są na płasko, a powinien być lakki łuk.

Napisano

hola hola! Ludzie spokojnie! Dopiero zaczynam a wy juz byscie chcieli zeby wszystko bylo gotowe (nadkola itp.). Powolutku robie i nie popedzac bo bede gryzl;) pozdrawiam i badzcie cierpliwi wszystko zrobie w swoim czasie.

Napisano

ciekawy model sobie wybrałeś :) ale widzę, że masz strasznie porąbane printy, ich autor powinien mieć bana na wszystkich stronach z rzutami :] już lepiej by było, gdybyś korzystał ze zdjęć na wszystkich widokach, niż tylko na bocznym ;)

a co do modelu to niestety, ale powtarzasz błędy z Ferrari, czyli brak continuity choćby na linii biegnącej przez całą karoserię, gdzie na końcu drzwi ona się wyraźnie załamuje...

co do reszty nie mam uwag, idzie ci bardzo dobrze :)

 

pozdrawiam

Napisano
napisał vision3d

hola hola! Ludzie spokojnie! Dopiero zaczynam a wy juz byscie chcieli zeby wszystko bylo gotowe (nadkola itp.). Powolutku robie i nie popedzac bo bede gryzl;) pozdrawiam i badzcie cierpliwi wszystko zrobie w swoim czasie.

 

 

po prostu juz sie niecirpliwimy na gotowy efekt, czytaj gotowa praca, ktorych tutaj bardzo malo, a ciebie bardzo dopinguje wiec bede wytykac bledy i to nie z jakiegos powodu, lubie samochod i podoba mi sie wykonanie, nikt nie wyzywa ciebie ze sa bledy, wsyzscy staraja sie pomoc, nie mysl ze ktos gardzi tym ze sa bledy, mam nadzieje ze kogos tym postem nie obrazilem, jak tak to prosze o u2u

Napisano

Uff... W koncu jestem po dluzszej przerwie spowodowanej kilkudniowym wyjazdem i... padnietym dyskiem:/ Od jutra zabieram sie ponownie do pracy, na szczescie nie utracilem plikow:) Pozdrawiam

Gość User190
Napisano

Siateczka ql!! CZekam na więcej ;)

Napisano

wiesz o co mi chodzi i ta część łączenia przy lampie poprostu jest krzywo i tam dalej tez cos zaczyna sie dziac ze smoothem....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności