Napisano 19 Maj 200420 l Witam serdecznie. Bedzie to mój pierwszy WIP na forum i pierwszy samochod modelowany na poly. Od razu ostrzegam ze moga wystapic dluzsze przerwy w update\'ach (troszke zalatany jestem ostatnio:D) ale bede sie staral komentowac na biezaco. Aha i zamierzam zrobic 2 wersje: standardowa oraz cos w stylu F&F :D Pozdrawiam [Edited on 19-5-2004 by vision3d]
Napisano 19 Maj 200420 l a juz chcialem pochwalic, a tutaj brak pracki... ale temat zgodny i juz za to plusik edit: moze ci sie przyda do ff http://www.tuningfever.com/albums/userpics/10005/00215.jpg http://www.tuningklub.cz/gallery/1045910045_hyunday.jpg
Napisano 19 Maj 200420 l Łądny render vision3d. Ile ci to zajeło :] A teraz na serio to zapowiada się nieźle bo widziałem ferrari ;]
Napisano 19 Maj 200420 l Autor Pierwsze skrobniecia. Przy okazji duzo eksperymentuje:-) Skilo dzieki za foteczki wlasnie cos takiego bede robil;)
Napisano 19 Maj 200420 l Wygląda elegancko... Jest kilka 3kątów, ale przy odrobinie szczęscia nie będą za bardzo paskudziły. Wydaje mi się, że możesz zlikwidować troszke trisów przy miejscu na przednie światła:] Pokaż jak wygląda po meshsmoothcie. edit pospieszyłem się z tą prośbą o wygładzony model, który wygląda bardzo ładnie:)
Napisano 19 Maj 200420 l dokladnie: miejsce przy swiatlach da sie przerobic, pokaz siatke tego miejsca i mesh smooth calosci pliss osobiscie z tego co ci podeslalem to drugie nawet mi sie podoba, ale to ty robisz wiec nic nie narzucam...
Napisano 19 Maj 200420 l Autor hmm... nie bardzo wiem w czym przeszkadzaja trojkaty na wykonczeniu Nic sie nie znieksztalca przeciez:/ Podsylam preview przy lampie z przodu PS tylko przypominam ze ten kant jest tylko dlatego ze jeszcze sie tym miejscem nie zajmowalem. pozdrawiam:-)
Napisano 19 Maj 200420 l Jeśli nie ma żadnych bugów spowodowanych tymi trisami to nie ma po co przebudowywać siatki. Ale polygony 3kątne z zasady psują siatkę, więc automatycznie zaproponowałem inne poprowadzenie linii:) Ale skoro nie ma żadnych błędów po meshsmoothcie to chyba można zostawić.
Napisano 19 Maj 200420 l no ładnie Ci idzie i . . . bardzo szybko mam 1 uwagę : mam dziwne wrażenie, że na siatce lowpoly nad wlotami powietrza przy drzwiach załamuje się polygon, nie jest tak?? a i jeszcze jedno - zamierzasz extrudować ścianki reflektorów do jego wnetrza??
Napisano 19 Maj 200420 l Trójkąty można z powodzeniem stosować, tak samo jak 5 kąty i inne tylko trzeba umieć to robić. Jeśli model nie jest przeznaczony do animacji/deformacji to wtedy można przymknąć oko na te \"błędy\". Jak na razie model bardzo ładny.
Napisano 19 Maj 200420 l Przyjrzałem się troszke dokładniej renderom i siatkom, które zamieściłeś. Moją uwagę zwróciły nadkola - teraz zobaczyłem, że tam wręcz roi się od 5kątów. I to zupełnie niepotrzebnych:| Przecież tam te dodatkowe edgesy są zupełnie zbędne. Przynajmniej ja nie widzę dla nich żadnego zastosowania... Nie wiem czy niezauważyłeś, czy jeszcze nie dopracowałeś tych elementów, ale nadkola są lekko wypukłe względem reszty karoserii. Widać to na obrazku, któy zamieściłeś w 1 poście. U Ciebie są na płasko, a powinien być lakki łuk.
Napisano 19 Maj 200420 l nadkole powinno być wyraźniej zarysowane... no chyba że jeszcze tego nie ruszałeś.
Napisano 20 Maj 200420 l Autor hola hola! Ludzie spokojnie! Dopiero zaczynam a wy juz byscie chcieli zeby wszystko bylo gotowe (nadkola itp.). Powolutku robie i nie popedzac bo bede gryzl;) pozdrawiam i badzcie cierpliwi wszystko zrobie w swoim czasie.
Napisano 20 Maj 200420 l vision3d --> jesli ten bedzie rownie piekny jak poprzedni to z niecierpliwoscia oczekuje postepow
Napisano 20 Maj 200420 l ciekawy model sobie wybrałeś :) ale widzę, że masz strasznie porąbane printy, ich autor powinien mieć bana na wszystkich stronach z rzutami :] już lepiej by było, gdybyś korzystał ze zdjęć na wszystkich widokach, niż tylko na bocznym ;) a co do modelu to niestety, ale powtarzasz błędy z Ferrari, czyli brak continuity choćby na linii biegnącej przez całą karoserię, gdzie na końcu drzwi ona się wyraźnie załamuje... co do reszty nie mam uwag, idzie ci bardzo dobrze :) pozdrawiam
Napisano 20 Maj 200420 l napisał vision3d hola hola! Ludzie spokojnie! Dopiero zaczynam a wy juz byscie chcieli zeby wszystko bylo gotowe (nadkola itp.). Powolutku robie i nie popedzac bo bede gryzl;) pozdrawiam i badzcie cierpliwi wszystko zrobie w swoim czasie. po prostu juz sie niecirpliwimy na gotowy efekt, czytaj gotowa praca, ktorych tutaj bardzo malo, a ciebie bardzo dopinguje wiec bede wytykac bledy i to nie z jakiegos powodu, lubie samochod i podoba mi sie wykonanie, nikt nie wyzywa ciebie ze sa bledy, wsyzscy staraja sie pomoc, nie mysl ze ktos gardzi tym ze sa bledy, mam nadzieje ze kogos tym postem nie obrazilem, jak tak to prosze o u2u
Napisano 5 Czerwiec 200420 l Autor Uff... W koncu jestem po dluzszej przerwie spowodowanej kilkudniowym wyjazdem i... padnietym dyskiem:/ Od jutra zabieram sie ponownie do pracy, na szczescie nie utracilem plikow:) Pozdrawiam
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor Podrzucam to co udalo mi sie dzis wyskrobac. Jak widac zajalem sie tylem. Mile widziane komentarze.
Napisano 7 Czerwiec 200420 l łączenie zderzaka z nadwoziem do naprawy czy przebudowy no i na nadkoluc cos sie tam faluje lekko.
Napisano 7 Czerwiec 200420 l Autor nadkole nie faluje (to nie jest render z boku ale lekko obrocony dlatego takie zludzenie:/) Moglbys pokazac o ktore laczenie Ci chodzi?
Napisano 7 Czerwiec 200420 l wiesz o co mi chodzi i ta część łączenia przy lampie poprostu jest krzywo i tam dalej tez cos zaczyna sie dziac ze smoothem....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto