kadopl Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 Witam, Mam nastepujacy problem - chcialbym 'wypalic' teksture z obiektu hipoly do lowpoly - cos takiego jak surface sampler w Mai. Czyli mamy 2 obiekty, jeden hires + tektury a drugi to lowpoly. I chcialbym zeby ten lowpoly wygladal jak ten hipoly ;) Mam nadzieje ze jasno sie wyrazilem. renderer to vray. niestety udalo mi sie uzyskac tylko lightmape i normalmape niestety diffuse nie. czy w ogole da sie cos takiego zrobic ? pozdrawiam wojtek
wesol Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 nie doradzę bo nigdy map nie wypalałem w maxie, ale dużo osób używa i chwali sobie xnormal. Mały programik stworzony właśnie w tym celu.
Ufol Napisano 6 Wrzesień 2010 Napisano 6 Wrzesień 2010 poczytaj o "projection modifier", możliwe że to o to ci chodziło. Choć nie jestem pewien czy będzie współpracować z Vrayem. A to jaką mapę se wypalisz to zależy od tego co sobie w slocie wybierzesz.
kadopl Napisano 7 Wrzesień 2010 Autor Napisano 7 Wrzesień 2010 Hej, uzywam xnormala ale nie do konca o to mi chodzilo zeby wypalac same normal mapy tudziez amb occlusion. Chodzi mi o to zeby jakis model wyrenderowal sie na UV drugiego , uproszczonego modelu a konkretnie czy jest to mozliwe w 3dmaxie. A Mai jest cos takiego jak surface sampler - polega to na tym ze sa sie "przepisac" teksture z jednego modelu na drugi (rozne UV) a tazke wyrenderowac cos. W kazdym razie jak sie dowiem nie omieszkam podzielic sie wiedza ;) pozdro.
wesol Napisano 7 Wrzesień 2010 Napisano 7 Wrzesień 2010 w xnormal wypala textury na UV. Modle lowpoly musi mieć taką mapę. w maxie masz tez tak możliwość. pod klawiszem 0 ziomuś zrobił tutoriala jak się to robi, w dziale tutoriale można znaleźć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się