mandi Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 Witam, czy istnieje jakiś skrypt do mayi umożliwiający bardziej wyrafinowane opcje snappowania niż do siatki, krzywych i wierzchołków? Jak snapować do pivota innego obiektu (może gdzieś po prostu da się włączyć jakąś opcję tak, by pivot danego obiektu był cały czas widoczny, nawet kiedy obiekt nie jest zaznaczony, i wówczas użyć snappowania do vertexów?) dzięki z góry!
kengi Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 wlacz sobie Display > Transform Display > Local Rotation Axes a potem uzyj przyciagania do vertexu/punktu czyli "v" na klawiaturze.
asblaze Napisano 8 Wrzesień 2010 Napisano 8 Wrzesień 2010 ali.mel Skrypt bez którego nie wyobrażam sobie pracy :) Wygląda jak Maxowy align tool. Do ściągnięcia tylko na highend3d.com :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się