mandi Napisano 8 Wrzesień 2010 Share Napisano 8 Wrzesień 2010 Witam, czy istnieje jakiś skrypt do mayi umożliwiający bardziej wyrafinowane opcje snappowania niż do siatki, krzywych i wierzchołków? Jak snapować do pivota innego obiektu (może gdzieś po prostu da się włączyć jakąś opcję tak, by pivot danego obiektu był cały czas widoczny, nawet kiedy obiekt nie jest zaznaczony, i wówczas użyć snappowania do vertexów?) dzięki z góry! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kengi Napisano 8 Wrzesień 2010 Share Napisano 8 Wrzesień 2010 wlacz sobie Display > Transform Display > Local Rotation Axes a potem uzyj przyciagania do vertexu/punktu czyli "v" na klawiaturze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mandi Napisano 8 Wrzesień 2010 Autor Share Napisano 8 Wrzesień 2010 Wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 8 Wrzesień 2010 Share Napisano 8 Wrzesień 2010 ali.mel Skrypt bez którego nie wyobrażam sobie pracy :) Wygląda jak Maxowy align tool. Do ściągnięcia tylko na highend3d.com :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się