Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jak spowodować aby obiekt po przeskalowaniu miał prawidłowe parametry rozmiarów.

Na przykład: box o wymiarach 100x100x100 cm po przeskalowaniu na wszystkich osiach do 10% pierwotnej wielkości nadal ma w parametrach wymiary 100x100x100 mimo że w scenie zmniejszył się 10 krotnie. Sprawia to trudność podczas nakładania mapowania. Mam trochę różnych obiektów typu krzesła, lampy itp. ale muszę je przeskalowywać i to jeszcze z zamianą cali na centymetry. Stosując prawidłowe rozmiary UVW dla mapowania wychodzi dziwactwo.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

U mnie w 2010 nie ma takiego modyfikatora, jest samo Xform, ale to nic nie daje...

Napisano

nakładasz Xform, potem w panelu modify klikasz reset selected i na końcu konwertujesz obiekt na poligony

Napisano

Dzięki, już znalazłem :)

Jeszcze 1 pytanie w temacie...

Mianowicie, da radę zrobić tak, żeby wymiary obiektu były wyświetlane na bieżąco gdzieś na vievporcie, tak jak współrzędne położenia?

Tak żebym nie musiał za każdym razem wchodzić w Obiect Properties żeby znać wymiary.

Napisano

Prawy klik wyskakuje mi skalowanie, ale chyba procentowe, bo wszędzie jest sto, a ja chciałbym mieć wymiary w cm, z możliwością wpisywania wymiarów na bieżąco, tak jak w panelu Modify...

Tak się nauczyłem już modelować i jak wymodeluję obiekt, po czym chcę, żeby miał dokładnie 15cm, to wpisać 15cm jest dużo łatwiej, niż przeliczać to na procenty...

Napisano

Nie polecam stosowac xforma. Po takiej operacji i uzywaniu skina czasem przy przesuwaniu envelop nastepuje jakby zdublowana translacja. Lepiej zrobic plane 1X1 w miejscu pivota i zaatachowac do tego mesh a nastepnie z mesha usunac oba fejsy plejna. Jeszcze lepiej, szczegolnie podczas modelowania skalowac komponenty mesha zamisat jego transformacje.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.