Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Ostatnio zaczynam zabawę z PSem i Maxem. Wymodelowałem sobie katanę i ją oteksturowałem, dodałem normal mapę i chciałbym dodać do gry Mount&Blade Warband. Ale zapomniałem o jednym z ważniejszych rzeczy - specular mapie. Nie wiem jak ją stworzyć. Możecie mi podać jakiś tutek czy coś? YT nie było mi zbyt pomocne.

 

Oto katana:

http://i952.photobucket.com/albums/ae6/MakeMyDay-18/3D%20Models/katana9-1.png?t=1284201170

 

i normal mapa:

http://i952.photobucket.com/albums/ae6/MakeMyDay-18/Maps/katanamesh2_normal.jpg?t=1284201088

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 9,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma w tym żadnej większej filozofii. Jasny fragment na teksturze to większy połysk - ciemniejszy to mniejszy połysk.

http://www.jedaith.yoyo.pl/przyczepa/maps.jpg spojrzyj na przykład na to - specular to druga tekstura od góry. Ja tworzyłem ją przerabiając odpowienio diffuse. Metal na teksturze specular powinien być jaśniejszy od materiału na rękojeści itd.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.