Jump to content
Sign in to follow this  
Make My Day

[Mapowanie]Specular Map[3dsmax]

Recommended Posts

Witam

Ostatnio zaczynam zabawę z PSem i Maxem. Wymodelowałem sobie katanę i ją oteksturowałem, dodałem normal mapę i chciałbym dodać do gry Mount&Blade Warband. Ale zapomniałem o jednym z ważniejszych rzeczy - specular mapie. Nie wiem jak ją stworzyć. Możecie mi podać jakiś tutek czy coś? YT nie było mi zbyt pomocne.

 

Oto katana:

http://i952.photobucket.com/albums/ae6/MakeMyDay-18/3D%20Models/katana9-1.png?t=1284201170

 

i normal mapa:

http://i952.photobucket.com/albums/ae6/MakeMyDay-18/Maps/katanamesh2_normal.jpg?t=1284201088

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma w tym żadnej większej filozofii. Jasny fragment na teksturze to większy połysk - ciemniejszy to mniejszy połysk.

http://www.jedaith.yoyo.pl/przyczepa/maps.jpg spojrzyj na przykład na to - specular to druga tekstura od góry. Ja tworzyłem ją przerabiając odpowienio diffuse. Metal na teksturze specular powinien być jaśniejszy od materiału na rękojeści itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy