Napisano 13 Wrzesień 201014 l Witam Mając obiekt czołg jak prawidłowo nakładać textury, jak osiągnąć naturalny kolor? http://czolgi.info/galeria.php?id=1&next=53&idG=31
Napisano 13 Wrzesień 201014 l Temat w złym miejscu to po pierwsze. Po drugie powiedz coś więcej... Jaki render? bit mapy czy proceduralne ? cokolwiek...
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Autor Tak strzelałem. Cóż mogę dodać jest obiekt czołg i żeby dobrze go zrobić bardziej na tle naturalnym wynik ma wyjść na renderingu szczegóły? jeszcze nie znane od was zależy
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Autor ciężko mi to inaczej powiedzieć dobra może tak. Potrzebuje informacji jak ładnie texturowac pojazd tak jak w linku bardziej naturalnie niż gdybym założył texture na całość i tyle 1 raz będę robić coś tak skomplikowanego może pamiętacie jak wy zaczynaliście z vray i uvw
Napisano 19 Wrzesień 201014 l żeby się za specjalnie nie rozpisywać, proponuje wklepać w google/youtuba uvw mapping. Nawet nie napisałeś jaki soft. ajj.
Napisano 19 Wrzesień 201014 l Zadajesz pytanie w rodzaju: Jak powinno się rysować? / Jak zbudować samochód? Jedyna odpowiedź, która narzuca się odrazu to: Dobrze. Zacznij od przerabiania tutoriali na ten temat. Np tu: http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto