Maragaht Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Witam Mając obiekt czołg jak prawidłowo nakładać textury, jak osiągnąć naturalny kolor? http://czolgi.info/galeria.php?id=1&next=53&idG=31
arturprx2 Napisano 13 Wrzesień 2010 Napisano 13 Wrzesień 2010 Temat w złym miejscu to po pierwsze. Po drugie powiedz coś więcej... Jaki render? bit mapy czy proceduralne ? cokolwiek...
Maragaht Napisano 19 Wrzesień 2010 Autor Napisano 19 Wrzesień 2010 Tak strzelałem. Cóż mogę dodać jest obiekt czołg i żeby dobrze go zrobić bardziej na tle naturalnym wynik ma wyjść na renderingu szczegóły? jeszcze nie znane od was zależy
arturprx2 Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 Ciężko pomóc przy tak "obszernych" informacjach :/
Maragaht Napisano 19 Wrzesień 2010 Autor Napisano 19 Wrzesień 2010 ciężko mi to inaczej powiedzieć dobra może tak. Potrzebuje informacji jak ładnie texturowac pojazd tak jak w linku bardziej naturalnie niż gdybym założył texture na całość i tyle 1 raz będę robić coś tak skomplikowanego może pamiętacie jak wy zaczynaliście z vray i uvw
arturprx2 Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 żeby się za specjalnie nie rozpisywać, proponuje wklepać w google/youtuba uvw mapping. Nawet nie napisałeś jaki soft. ajj.
F/X Napisano 19 Wrzesień 2010 Napisano 19 Wrzesień 2010 Zadajesz pytanie w rodzaju: Jak powinno się rysować? / Jak zbudować samochód? Jedyna odpowiedź, która narzuca się odrazu to: Dobrze. Zacznij od przerabiania tutoriali na ten temat. Np tu: http://www.max3d.pl/tutoriale.php?software=0&tutoriale=3ds_max
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się