Skocz do zawartości

Layout: strona głowna do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam po dłuższej przerwie. Zmodyfikowałem trochę stronkę, którą wrzucałem wcześniej i jest skończona praktycznie w całości (brakuje kilku detali m. in. flash muszę dokończyć, ew. zmienić czcionkę w nagłowku i zapełnić kilka pustych miejsc).

Wszelkie sugestie mile widziane :)

 

http://www.mg76.unl.pl/

Edytowane przez droper
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Strona została nieznacznie zmieniona i teraz cierpliwie czeka na wypozycjonowanie. Dzięki za komentarze. Wrzucam następny layout do oceny, który zrobiłem niedawno: temat ten sam, strona zupełnie inna.

ZAPRASZAM

Edytowane przez droper
Napisano

Jak klient przyjął poprzedni to ten też łyknie. ale strzelasz mu w stopę. Tymi kolorami i ich zestawieniem nie tworzysz spójnego przekazu, a co gorsza nawet gdybyś to uspójnił to i tak nie jest to przekaz, który powinien wychodzić z takiej firmy. Powstaje dysonans między celem a funkcjonalnością. Mówiąc innym językiem nie możesz wykonać czarnej strony dla panów z nożykami do tapet w niebieskich ogrodniczkach. Nie ten przekaz. Moze najpierw ogarnij jak komunikuje się treść kompozycją, kolorami i proporcjami a następnie w taki teoretyczny szablon włóż hierarchicznie uporządkowany kontent.

Napisano

Jak to jest, że strony produkują ludzie, którzy nie mają żadnej wiedzy na temat teorii kolorów, czy kompozycji. Mało tego oni mają klientów. Krwia mnie zalewa z zazdrości.

Napisano (edytowane)

Ola-f : strzelam mu w stope i taki był cel. Klient ma zapamiętać odwiedzającą stronę - ciężko to uzyskać jeżeli większośc stron o podobnej tematyce jest identyczna lub prawie identyczna. Uważam też że trzeba próbować wyjść z pewnych schematów jeśli chodzi m. in. o kolorystyke, przykładowo: kolor czarny nie musi się kojarzyć zawsze z zakładem pogrzebowym a różowy z landrynkami czy też burdelem. Podobnie ma się rzecz z "panami w niebieskich ogrodniczkach" przedstawionych na mojej stronie. Prosty i skuteczny przekaz.

 

Simple_man: widocznie słabo sie starasz :) Dzisiaj większą sztuką jest coś sprzedać niż wyprodukować i Ty chyba nie bierzesz tego pod uwagę, dlatego Ciebie "krwia" zalewa a mnie nie.

Edytowane przez droper
  • Like 1
Napisano

z kolorami masz rację niemniej w różnej kulturze ten sam kolor ma różne znaczenie i od tego nie ma co uciekać. W naszej kulturze na stronach formowych kolor czerni kojarzy się z profesjonalizmem, dojrzałością. Pokazując panów z wypiętymi dupami na kolanach w takim layoucie pokazujesz, ze nie do końca wiesz co robić z narzędziami jakie masz. Poza tym klient nie ma zapamiętać odwiedzanej strony, tylko ma ona na niego oddziaływać w określony sposób - to nie zawsze znaczy, że ma ją zapamiętać, czasem może nawet nie wiedzieć jak ona wyglądała, tak mocno stopiona jest z identyfikacją wizualną lub funkcją. Twój klient potrzebuje wizerunku, który przemówi do odwiedzających na poziomie zawodowym a nie klikania lampki nad menu. Trzeba czasem wyjść ze skóry grafika, by spojrzeć na to z dystansu. Choć nie przeczę, kreatywność nie jest czymś złym, tylko czasem potrzebna jest wewnętrzna dyscyplina. Takie moje zdanie. Kazdy ma własne. Dobrze, ze potrafisz bronić swojej twórczości.

 

Strzelanie w stopę nie jest celem, ale spoko masz czas. na kimś musisz się uczyć.

Napisano

Witam,

 

Przesledzilem sobie watek od poczatku i tez chcialem dorzucic kilka uwag.

 

Jak dla mnie za ciemno. Rozumiem, ze chcesz by uzytkownicy odwiedzajacy strone ja zapamietali, ale jest za czarno. Moglbys ta czern przelamac jakims kolorowym akcentem. Tam na samej gorzej strony jest taki maly niebieski prostokat - bardo fajny odcien niebieskiego. Moim zdaniem smialo mozesz zastapic nim ten "ogrodniczkowy niebieski" w boxie promocyjnym.

 

Nie do konca tez przekonuje mnie ta dlon, bo dla mnie wziela tam sie z nikad. Co innego gdybys wlozyl zdjecie jakiegos pracownika (np cala postac) trzymajacego taki blok, to wtedy by to fajnie wygladalo. Nie rzumiem tez tego boxa z prawej strony z tym swiatem. I po co tak wlasciwie jest ta funkja on i off. Jesli sa to modele wykladzin lub nazwy producentow ja bym je smialo umiescil w stopce albo w boxie promujacym. W obecej sytuacji marnujesz tylko miejsce ktore moglbys uzyc w inny sposob.

 

Co wiecej brak spojnosci. Masz menu a gorze i mape strony na dole. W menu masz "Start" i "Kontakt" a w mapie strony "Strona glowna" oraz "Kontakt z nami" niby to samo, ale nie to samo i tylko wpowadza zamieszanie. Pozatym troche za duzo masz tam nackane. Ja bym zrezygnowal np z mapy strony i zwiekszyl przestrzen dla dwoch pozostalych kategorii, a mape lub odnosnik do mapy umiescilbym w stopce razem z logami.

 

Uwazam, ze powinienes rowniez przemyslec cala strukture strony i nazewnictwo dzialow, bo patrzac na "Firmy Kategorie" nie za bardzo wiadomo o co chodzi. Zawsze przed projektowaniem strony warto sobie pzeyslec jej strukture i wszystko ladnie rozpisac i zaplanowac. W koncu od tego jak zaplanujesz i pogrupujesz elementy wiele zalezy.

 

Pozdrawiam,

 

xaoo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności