wesol Napisano 17 Wrzesień 2010 Share Napisano 17 Wrzesień 2010 (edytowane) Witam, Mam problem, max 2011 64bit nie chce mi wy renderować animacji. Renderuje mi pierwszą klatkę i następnie jeszcze raz pierwszą i jeszcze raz, aż skończy renderować. Animacja działa w podglądzie, jest to animacja z użyciem cząsteczek. Zachowuje się tak samo w mentalu jak i scanlline. Przeniosłem cały projekt do nowego pliku i nadal to samo. Liczę na jakieś wskazówki, bo sam sobie nie poradzę. edit: jak animuje box to jest ok, tylko cząsteczek nie widać, ale jeśli renderuje pojedyncze klatki wszystko jest w porządku.. Edytowane 17 Wrzesień 2010 przez wesol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 9 Październik 2010 Share Napisano 9 Październik 2010 F10 aby włączyć ustawienia renderera->zakładka common, przełącz w okienku Time Output na Active Time Segment, lub Range (wówczas podaj zakres klatek). W okienku render output wciśnij przycisk Files i podaj mu ściężkę docelową oraz foramt zapisu plików, proponuję nie używać .avi, lecz liczyć do obrazków (każdą klatkę zapisze osobno np. jako .tga z alpha). Później wczytujesz sekwencje obrazków w afterku lub nawet w virtual dub i stamtąd wypuszczasz klip dopiero. Oczywiście jeśli to tylko podgląd, możesz od razu liczyć do avi. Jeśli chodzi o cząsteczki, prawdopodnie masz źle ustawione ich czasy, zwróć uwagę na opcje emitera cząsteczek, czy czas ich narodzin, długość życia i czas śmierci pokrywa się z klatkami które renderujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się