Napisano 17 Wrzesień 201014 l Witam, Mam problem, max 2011 64bit nie chce mi wy renderować animacji. Renderuje mi pierwszą klatkę i następnie jeszcze raz pierwszą i jeszcze raz, aż skończy renderować. Animacja działa w podglądzie, jest to animacja z użyciem cząsteczek. Zachowuje się tak samo w mentalu jak i scanlline. Przeniosłem cały projekt do nowego pliku i nadal to samo. Liczę na jakieś wskazówki, bo sam sobie nie poradzę. edit: jak animuje box to jest ok, tylko cząsteczek nie widać, ale jeśli renderuje pojedyncze klatki wszystko jest w porządku.. Edytowane 17 Wrzesień 201014 l przez wesol
Napisano 9 Październik 201014 l F10 aby włączyć ustawienia renderera->zakładka common, przełącz w okienku Time Output na Active Time Segment, lub Range (wówczas podaj zakres klatek). W okienku render output wciśnij przycisk Files i podaj mu ściężkę docelową oraz foramt zapisu plików, proponuję nie używać .avi, lecz liczyć do obrazków (każdą klatkę zapisze osobno np. jako .tga z alpha). Później wczytujesz sekwencje obrazków w afterku lub nawet w virtual dub i stamtąd wypuszczasz klip dopiero. Oczywiście jeśli to tylko podgląd, możesz od razu liczyć do avi. Jeśli chodzi o cząsteczki, prawdopodnie masz źle ustawione ich czasy, zwróć uwagę na opcje emitera cząsteczek, czy czas ich narodzin, długość życia i czas śmierci pokrywa się z klatkami które renderujesz.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto