Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam problem, max 2011 64bit nie chce mi wy renderować animacji. Renderuje mi pierwszą klatkę i następnie jeszcze raz pierwszą i jeszcze raz, aż skończy renderować. Animacja działa w podglądzie, jest to animacja z użyciem cząsteczek. Zachowuje się tak samo w mentalu jak i scanlline.

 

Przeniosłem cały projekt do nowego pliku i nadal to samo.

 

Liczę na jakieś wskazówki, bo sam sobie nie poradzę.

 

edit:

jak animuje box to jest ok, tylko cząsteczek nie widać, ale jeśli renderuje pojedyncze klatki wszystko jest w porządku..

Edytowane przez wesol

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 950
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

F10 aby włączyć ustawienia renderera->zakładka common, przełącz w okienku Time Output na Active Time Segment, lub Range (wówczas podaj zakres klatek).

 

W okienku render output wciśnij przycisk Files i podaj mu ściężkę docelową oraz foramt zapisu plików, proponuję nie używać .avi, lecz liczyć do obrazków (każdą klatkę zapisze osobno np. jako .tga z alpha). Później wczytujesz sekwencje obrazków w afterku lub nawet w virtual dub i stamtąd wypuszczasz klip dopiero.

 

Oczywiście jeśli to tylko podgląd, możesz od razu liczyć do avi.

 

Jeśli chodzi o cząsteczki, prawdopodnie masz źle ustawione ich czasy, zwróć uwagę na opcje emitera cząsteczek, czy czas ich narodzin, długość życia i czas śmierci pokrywa się z klatkami które renderujesz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności