oley Napisano 22 Wrzesień 2010 Napisano 22 Wrzesień 2010 (edytowane) Z założenia ma to być scena z robotem w roli głównej jeszcze nie mam pomysłu na scenę ale z czasem coś wymyślimy ;) Na razie zacząłem korpus i zastanawiam się nad głową zrobiłem kilka ale wszystkie poszły do śmieci jakoś do tego kształtu korpusu niemoge nic wymyślić. Jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie lub nawet szkicujcie jeżeli macie ochotę. Na razie tyle wykombinowałem niewiele tego ale od czegoś trzeba zacząć ;) Edytowane 24 Wrzesień 2010 przez oley
koovert Napisano 22 Wrzesień 2010 Napisano 22 Wrzesień 2010 Przejrzyj sobie tego bloga http://conceptrobots.blogspot.com/ może znajdziesz tam jakąś inspirację. Co do korpusu... nie wiele można powiedzieć póki co bo nie wiele widać. Ja sam obecnie pracuję nad modelem robota, trochę bardziej skomplikowanym niż twój :) ale do wip'a tego nie wrzucam bo tutaj prędzej zjadą concept czy postękają że śrubki za bardzo wystają niż docenią pracę jaką wkładasz w projekt. Powodzenia! 1
pirx Napisano 23 Wrzesień 2010 Napisano 23 Wrzesień 2010 Hej, koovert dzięki za linka. Muszę coś stamtąd sobie wymodelować. :) rep+ oley, musisz powiedzieć co chcesz osiągnąć. Nic nie można robić od tak bez planu. Powiec czy robocik miałby wyglądać bardziej jak z filmu "Ja, robot","Roboty" czy raczej coś w ten deseń LINK? Z Mocą, Daniel.
oley Napisano 24 Wrzesień 2010 Autor Napisano 24 Wrzesień 2010 "koovert"- Dzięki za link rysuneczki rewelacyjne będę zaglądał tam często ;) "Jedidan12"- Myślę, że bedzie to coś bajkowego tak jak w bajce "roboty". Troszkę pokombinowałem i wyszło takie cudo. Oczywiście to nie koniec bo jest tam kilka poprawek do zrobienia które rażą w oczy ale to wyprostuje ;) Głowa będzie 2 kolorowa (2 rodzaje plastików ) i już widać gdzie :D Oko świecące itp. Wszystkie sugestie mile widziane
DeWeiss Napisano 27 Wrzesień 2010 Napisano 27 Wrzesień 2010 bez jakiegoś konceptu to daleko nie zajedziesz. zrób na kartce chociaż zarys tego co chcesz uzyskać i pójdzie łatwiej i szybciej. serio
Smoku Napisano 28 Wrzesień 2010 Napisano 28 Wrzesień 2010 Nie doceniacie. Może ma wielką wyobraźnie i dobrą pamięć do detali. Bez planu też wychodzą fajne rzeczy. :) dobry plan ma znaczenia jak robisz coś skomplikowanego lub chcesz coś idealnie odwzorować. A tak jest więcej radości z procesu twórczego .
oley Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Napisano 29 Wrzesień 2010 (edytowane) DeWeiss- jak byś zobaczył jak ja potrafię rysować (szkicować) to zmienił byś zdanie dzieci z podstawówki robią to lepiej ;) dlatego wszystko idzie z głowy. Wkrótce coś więcej dorzucę troszkę wolno idzie ale mam w domu 2 miesięczną "terrorystkę" która absorbuje 90% wolnego czasu ;) więc mam czas na rysowanie miedzy pracą a dzieckiem ;) Edytowane 29 Wrzesień 2010 przez oley
Smoku Napisano 1 Październik 2010 Napisano 1 Październik 2010 Jestem przeciwnikiem TurboSmootha, użyj MS. Jeśli chcesz to na przykład potem animować to powiedzmy w tym wypadku pół biedy bo nie będzie elementów giętkich, to nie ma tragedii. Ale jeśli dysponujesz przeciętnym sprzętem to nie potrzebnie go męczysz tak gęstą siatką ;p, a antenka ma z głowy wyrastać, czy może jednak powinna być bardziej odcięta?
Temporal Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 (edytowane) Siatka jest straszna, probowalbys jednak docelowy ksztalt zrobic recznie (troche gesciej i przykladowo jesli oczy maja byc okragle to zrob kanciate kola ale jednak kola a nie kwadraty) smoku132 a w czym TS jest gorszy od MS? Jak juz to TS jest mniej zasobozerny. Oba modyfiatkory dziala w ten sam sposob tylko TS dodatkowo ma creasy, cage'a i inne takie gdzie mozemy manipulowac zsubdivowana siatka. Jednak kazdy dobry grafik zrobi tak ze jego "low poly model" po zageszczeniu bedzie mial taki ksztal jaki zaplanowal (jak bedzie chcial ostry kant to da w odpowiednim miejscu pare edgy itp.) Edytowane 2 Październik 2010 przez Temporal
Mortom Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 niechce ci sie wcinać w projekt.... ale może spróbuj coś z refki zmajstrować... np: I staraj sie siatkę zagęszczać... tak jak mówili ci poprzednicy. Pozdr.
Smoku Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Temporal, od TS bolą mnie oczy. I jeśli masz kiepski sprzęt to wyświetlanie w viewporcie np.500K poly jest znęcaniem się nad kartą. MS używa NURMS i pokazuje to w prostszy mniej gęsty sposób...Przejrzysty .
eXPlosiV Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Jeśli nie chcesz żeby Turbo smooth wyświetlał wszystkie poly, wystarczy zaznaczyć opcję "isoline display" i jest tak samo przejrzyście jak po MS. Co do robota to wygląda dobrze, ale musisz trochę nad siatką popracować. Lepiej jakby otwory tworzyło 8 wierzchołków a nie tak jak teraz 4.
Smoku Napisano 2 Październik 2010 Napisano 2 Październik 2010 Cóż no faktycznie. ale MS ma więcej opcji. Dla mnie jest lepszy. a co do tych otworów to racja, bo żeby je zaokrąglić jak by się składały z większej ilości vertexów, to mniejszą iteracje wystarczyło by ustawić w dowolnym smoothu.
DeWeiss Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 DeWeiss- jak byś zobaczył jak ja potrafię rysować (szkicować) to zmienił byś zdanie dzieci z podstawówki robią to lepiej ;) dlatego wszystko idzie z głowy. ja też mistrzem ołówka nie jestem ale jednak takie bazgroły pomagają. kurcze storyboardy czy wczesne koncepty robi się nawet na czyjejś białej wizytówce czy na serwetce :) szkicuj, potem modeluj. pogubisz się
koovert Napisano 3 Październik 2010 Napisano 3 Październik 2010 DeWeiss dobrze mówi. Ja też mistrzem ołówka nie jestem ale jakbym miał swojego robota modelować zupełnie bez konceptów to bym się pochlastał. Ja na przykład jak jadę autobusem czy robię coś mało zajmującego to sobie wyobrażałem jakiś element w głowie, jego kilka wersji i potem szybko szkicuję żeby mi nie to nie umknęło. Staram się mieć zawsze przy sobie szkicownik (zakupiony za 3,50 więc żaden majątek) i ołówek chociaż możesz sobie bazgrać na byle czym i byle czym. Tutaj masz próbkę tych chaotycznych kresek które prosto z mojej głowy wypływały, później je dopracowywałem do postaci z grubsza takiej w jakiej chciałbym to wymodelować. http://imgur.com/2CkZi.jpg
Smoku Napisano 4 Październik 2010 Napisano 4 Październik 2010 Dokładnie rysować umieć nie musisz, ważne byś Ty wiedział o co chodiz an tych szkicach
oley Napisano 5 Październik 2010 Autor Napisano 5 Październik 2010 koovert- dzięki za pokazanie swoich gryzmołków teraz wiem, że nie tylko ja tak rysuje ;) A tak prawdę mówiąc coś zacząłem szkicować i myślę, że coś z tego robota wyjdzie ;) na razie na chwile odkładam projekt na półkę (max 3 tygodnie) Niestety siła wyższa itp, itd. ale nie zrażajcie się bo robot będzie skończony dzięki waszym sugestią. Co do spraw technicznych to wszystkie otwory przerobiłem tak jak sugerowaliście (8boków a nie 4) co do wygładzania utnę dyskusję i powiem, że nie używam TS tylko MS z iteracją 2-3 a, że siatka wyszła tka gęsta to urok Vraya podczas renderu bo w rzutach to już wygląda inaczej
oley Napisano 1 Grudzień 2010 Autor Napisano 1 Grudzień 2010 Kolejny upek tym razem powstała noga. teraz muszę wykombinować jak ją doczepić do korpusu :D.
Smoku Napisano 2 Grudzień 2010 Napisano 2 Grudzień 2010 Fajnie, ale sądząc po długości tego płaskiego sklejanego kabla, po zgięciu kolana chyba by się urwał.
oley Napisano 5 Grudzień 2010 Autor Napisano 5 Grudzień 2010 Tak na szybko render więcej już chyba nie będę dłubał. Zakładam, że model jest skończony teraz jakieś materiały zacznę robić i zobaczymy jak to wyjdzie. troszkę nogę źle wygiąłem ;) ale pozę to jeszcze wymyślę później
pirx Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Ale groza :) Powiększ trochę stopę i będzie cool.
Temporal Napisano 5 Grudzień 2010 Napisano 5 Grudzień 2010 Albo przyjemny, naprawde fajnie to wyglada tylko jak dla mnie to nie tylko stopa ale i sama noga powinna byc wieksza.
oley Napisano 7 Grudzień 2010 Autor Napisano 7 Grudzień 2010 właśnie usiadłem do dłubania tekstur i teraz się zamieszałem bo jak zrobię: poly-> unwrap UVW -> MS to mi się tekstura rozwala a robienie poly -> MS -> unwrap UVW to siatka w edicie to koszmar. Więc jak to zrobić ??
Moonred Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 Nie wiem dlaczego ale coś w tym robocie mówi mi, że jeżeli hk-47 ze star wars - old republic miałby dzieci, to tak by wyglądał młody :> Modelik całkiem fajny i co najważniejsze - przyjemny dla oka :>
oley Napisano 12 Grudzień 2010 Autor Napisano 12 Grudzień 2010 No i kolejny problem którego nie mogę przeskoczyć. Problem dotyczy mapowania za pomocą unwrap uvw może ktoś wie jak mi pomóc ?? szczegóły problemu opisałem tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=72768
oley Napisano 19 Grudzień 2010 Autor Napisano 19 Grudzień 2010 tak więc zaczynamy pisanki ;) na razie tylko głowa ale nad resztą właśnie siedzę. Troszkę mi długo zeszło ale kombinowałem z materiałami. Ciągle mi coś nie pasowało aż w końcu wyszło tak jak planowałem mam nadzieję, że i wam się spodoba. No i tu lekko pobrudzony nie wiem czy zostawić go w takiej formie czy uwalić bardziej ;) jeszcze się zobaczy jak poskładam całość. No i zastanawiam się nad sceną może macie jakieś pomysły jak nic nie wymyślę zostanie studio chyba, że coś zaproponujecie ciekawego i dam rade to wyrzeźbić
Smoku Napisano 20 Grudzień 2010 Napisano 20 Grudzień 2010 Ten robocik wygląda na złego. Możesz mu zmajstrować scenkę z przestraszonym właścicielem, który go wyzyskiwał latami jako pomoc domową a teraz nadszedł czas buntu.Coś w tym klimacie, bo wg mnie wygląda na takiego mściwego:) A i oczy wyszły bardzo fajnie.
oley Napisano 27 Styczeń 2011 Autor Napisano 27 Styczeń 2011 Robocika uznaję za skończonego bo ile można siedzieć i dłubać. Robot poleciał do Finished works. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=73956 Zapraszam do oglądania ;) ten temat zakończony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się