Szymon_176 Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 (edytowane) Postanowiłem stworzyć kolejną animację w której będzie walczył żółw z lisem - oczywiście będą to humanoidalne postacie. Wrzuciłem na YouTube żółwia, oczywiście jest on nieskończony, muszę jeszcze dorobić chociażby uzębienie i powieki. Proszę o krytykę :) http://www.youtube.com/watch?v=gv7CvKLPfCc Edytowane 29 Wrzesień 2010 przez Szymon_176
Szymon_176 Napisano 29 Wrzesień 2010 Autor Napisano 29 Wrzesień 2010 Chyba jednak pójdę w klasykę i wrzucam screeny.
Temporal Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 Modelik fajny ale mapowanie fatalne. Mam nadzieje ze to tylko tymczasowe i zmapujesz to porzadnie.
plasti Napisano 29 Wrzesień 2010 Napisano 29 Wrzesień 2010 ha, no to teraz ja sie napatrze jak ktos walczy z zolwiami:D:D calkiem fajnie, ale skorupa powinna przykrywac zadek tego zolwia i powinna sie konczyc wyzej przy glowie.... zycze powodzenia i oby wyszlo z klasa, bo zolwie rulez:] a i apropo, zolw nie ma zebow :)
Szymon_176 Napisano 3 Grudzień 2010 Autor Napisano 3 Grudzień 2010 Uff.. w końcu podrasowałem żółwia, nie miałem kiedy się nim zajmować ale w końcu się za niego zabrałem, zmieniłem parę rzeczy, pomalowałem go w nocy na szybko żeby było łatwiej odróżnić elementy - mam namyśli że skorupa wraz z kołnierzem stanowią jedność, model nie jest jeszcze skończony muszę zrobić jeszcze parę rzeczy np. paznokcie na dłoniach i poprawić kciuka. Dajcie znać jak się wam podoba albo nie podoba :) P.S. Plasti dorobiłem mu zęby :) wiem że żółwie ich nie mają ale mój ma :)
pirx Napisano 3 Grudzień 2010 Napisano 3 Grudzień 2010 Lepiej by było zdetatchować skorupę i nałożyć jakiś bump.
Szymon_176 Napisano 3 Grudzień 2010 Autor Napisano 3 Grudzień 2010 Będzie bump i wszystko inne ale najpierw muszę skończyć model :) teraz nie ma żadnej tekstury (no oprócz małego bumpa na całość żeby nie wyglądał za bardzo plastikowo). Skupcie się tylko na modelu :)
Szymon_176 Napisano 6 Grudzień 2010 Autor Napisano 6 Grudzień 2010 Praktycznie skończyłem żółwia - zostało jeszcze kilka poprawek ale nieznaczących. Wiem że jeszcze można by było dużo poprawić ale nie mam na to czasu, muszę modelować kolejny model :)
Mortom Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Trochę to kiepskawo wyszło :| porównaj sobie z linkami poniżej - chodzi mi o ten bump, za bardzo sugerujesz się stylizacją z pewnego filmu animowanego ;) (który w młodości namiętnie oglądałem). Zrezygnuj z zielonej skóry, jest oklepana jak stary chodnik. http://www.lab.fws.gov/images/morph-unit3.jpg http://research.myfwc.com/images/articles/16691/16691_5657.jpg http://cd7.e2bn.net/e2bn/leas/c99/schools/cd7/website/images/hawkbill-turtle.jpg http://yogainmyschool.com/wp-content/uploads/2009/11/turtle.jpg Druga spawa to szczęka... a raczej jej brak. Dopóki nie otworzyłeś mu "ust" było nawet ok, ale teraz to raczej karta papieru a nie coś na czym można by "postawić" zemby. Dadaj tam trochę kości/mięśni. Rozumiem, że to stylizacja kreskówkowa, ale to nie zwalnia cię z zachowanie pewnych zasad anatomicznych. No i jak napisał Temporal... zmień to mapowanie. Rozwal model na części, tzn. skorupę oddziel od ciała... wyjdzie bardziej przekonywająco, bo teraz przypomina to figurkę z plasteliny gdzie wszytko jest podoklejane. I co cie podkusiło aby malować na mapie oko? jak już modelujesz pod animację to oczy muszą być udzielnie... aby można było nimi "sterować". Ogólnie musisz jeszcze sporo posiedzieć aby miało to ręce i nogi... nie wiem jak długo bawisz się w 3D, z tego co widzę to od niedawna i jeszcze długa droga przed tobą. Ale nie poddawaj się, z biegiem czasu skill się poprawi :) Pozdr. :>
Temporal Napisano 6 Grudzień 2010 Napisano 6 Grudzień 2010 Na poczatku fajnie sie zapowiadalo bo ogolna bryla byla ciekawa. Teraz final wyglada lekko mowiac kiepsko. Strasznie ci sie text rozciaga, nie ma zadnej wariacji w kolorach tylko odseparowanie poszczegolnych czesci poprzez jednolity kolor. Bump sugeruje bardziej realistyczny kolor a znowu sama color mapka jest uboga i wychodzi z tego dziwny mix. Kolory w danych miejscach nachodza na okolice gdzie nie powinno ich byc. Za szybko to skonczyles i zepsules prace z potencjalem.
Szymon_176 Napisano 6 Grudzień 2010 Autor Napisano 6 Grudzień 2010 Temporal - dzięki za wiarę w projekt :) - wcześniej napisałem ze już go skończyłem ale juz po poscie Mortoma wiem że muszę jeszcze go poprawić, a teraz wiem że muszę go poprawić i to sporo. Na początek poprawię skorupę zgodnie ze szkicem który mi ziomek zrobił, później poprawię żółwia (czyt. będę się starał) zgodnie z waszymi zaleceniami :) tak będzie wyglądało ramie.
Szymon_176 Napisano 8 Grudzień 2010 Autor Napisano 8 Grudzień 2010 Wprowadziłem kilka zmian w modelu, zostało mi jeszcze do poprawienia: uśmiech, dziób, oczy, powieki - reszta myślę że jest ok - jak wam się model podoba?
Mortom Napisano 8 Grudzień 2010 Napisano 8 Grudzień 2010 I o to chodziło. Trzymaj się trochę bardziej rysunku łączenia ręki ze skorupą a będzie jeszcze lepiej. Tzn. "nadmuchaj" to "kółeczko" wokół łączenia ręki. To teraz bierz się za te wszystkie rzeczy o których napisałeś w poście powyżej :) Pozdr.
Szymon_176 Napisano 16 Grudzień 2010 Autor Napisano 16 Grudzień 2010 Wczoraj w nocy bawiłem się po raz pierwszy mudboxem i stworzyłem taką teksturę, osobiście uważam że nie ma tragedii :) ale i tak będę robił od początku i trochę inaczej. Muszę się przesiąść na Zbrusha dlatego że Mudbox jest dość ramo żerny (ram z karty) i powyżej miliona poli jest spora lipa :( Jak wam się podoba taka tekstura? (wiem że normal mapa mi się trochę popsuła na rantach)
Szymon_176 Napisano 23 Grudzień 2010 Autor Napisano 23 Grudzień 2010 dobra Mudbox umarł, przesiadłem sie na ZB - po kilku dniach walki stworzyłem jako taką texturę wrzuciłem już mapy do 3D max'a renderowałem narazie w scailine, docelowo będzie Mental ale napierw muszę opanować jego materiały :) pytanie - jak wam się podoba textura? :) (oko jest na szybko robione "na sztukę"- poprawię)
Sebazx6r Napisano 27 Grudzień 2010 Napisano 27 Grudzień 2010 Mi sie podo pomysl :). Tez jestem początkujący. Wydaje mi sie ze poprzedni byl ciut lepszy. Jak z przesiadka na Zbrusha? Ja sie go troszke przestraszylem.
Szymon_176 Napisano 27 Grudzień 2010 Autor Napisano 27 Grudzień 2010 Szczerze mi się obecna wersja bardziej podoba w tamtej żółw wyszedł za bardzo mrocznie a on ma być dobrym charakterem - ale rzecz gustu :) jak nałożę odpowiednie materiały to powinien wyglądać lepiej jeszcze może się wezmę za łuski i je trochę urozmaicę kolorystycznie. Co do przesiadki to na początku bolało i to bardzo ale nie ma co ZB jest lepszy mimo że trudniejszy i mniej przyjazny. W MB fajne było to że można było robić sobie warstwy w ZB może też ale do tego jeszcze nie doszedłem :(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się