Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Żółw


Szymon_176

Rekomendowane odpowiedzi

Postanowiłem stworzyć kolejną animację w której będzie walczył żółw z lisem - oczywiście będą to humanoidalne postacie.

 

Wrzuciłem na YouTube żółwia, oczywiście jest on nieskończony, muszę jeszcze dorobić chociażby uzębienie i powieki.

 

Proszę o krytykę :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=gv7CvKLPfCc

Edytowane przez Szymon_176
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

ha, no to teraz ja sie napatrze jak ktos walczy z zolwiami:D:D

 

calkiem fajnie, ale skorupa powinna przykrywac zadek tego zolwia i powinna sie konczyc wyzej przy glowie....

 

zycze powodzenia i oby wyszlo z klasa, bo zolwie rulez:]

 

a i apropo, zolw nie ma zebow :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uff.. w końcu podrasowałem żółwia, nie miałem kiedy się nim zajmować ale w końcu się za niego zabrałem, zmieniłem parę rzeczy, pomalowałem go w nocy na szybko żeby było łatwiej odróżnić elementy - mam namyśli że skorupa wraz z kołnierzem stanowią jedność, model nie jest jeszcze skończony muszę zrobić jeszcze parę rzeczy np. paznokcie na dłoniach i poprawić kciuka. Dajcie znać jak się wam podoba albo nie podoba :)

 

P.S. Plasti dorobiłem mu zęby :) wiem że żółwie ich nie mają ale mój ma :)

 

5mturtle0j

turtle0.jpg

 

turtle2a.jpg

turtle2a.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę to kiepskawo wyszło :| porównaj sobie z linkami poniżej - chodzi mi o ten bump, za bardzo sugerujesz się stylizacją z pewnego filmu animowanego ;) (który w młodości namiętnie oglądałem). Zrezygnuj z zielonej skóry, jest oklepana jak stary chodnik.

http://www.lab.fws.gov/images/morph-unit3.jpg

http://research.myfwc.com/images/articles/16691/16691_5657.jpg

http://cd7.e2bn.net/e2bn/leas/c99/schools/cd7/website/images/hawkbill-turtle.jpg

http://yogainmyschool.com/wp-content/uploads/2009/11/turtle.jpg

 

Druga spawa to szczęka... a raczej jej brak. Dopóki nie otworzyłeś mu "ust" było nawet ok, ale teraz to raczej karta papieru a nie coś na czym można by "postawić" zemby. Dadaj tam trochę kości/mięśni. Rozumiem, że to stylizacja kreskówkowa, ale to nie zwalnia cię z zachowanie pewnych zasad anatomicznych.

 

No i jak napisał Temporal... zmień to mapowanie.

 

Rozwal model na części, tzn. skorupę oddziel od ciała... wyjdzie bardziej przekonywająco, bo teraz przypomina to figurkę z plasteliny gdzie wszytko jest podoklejane.

 

I co cie podkusiło aby malować na mapie oko? jak już modelujesz pod animację to oczy muszą być udzielnie... aby można było nimi "sterować".

 

Ogólnie musisz jeszcze sporo posiedzieć aby miało to ręce i nogi... nie wiem jak długo bawisz się w 3D, z tego co widzę to od niedawna i jeszcze długa droga przed tobą. Ale nie poddawaj się, z biegiem czasu skill się poprawi :)

 

Pozdr. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poczatku fajnie sie zapowiadalo bo ogolna bryla byla ciekawa. Teraz final wyglada lekko mowiac kiepsko. Strasznie ci sie text rozciaga, nie ma zadnej wariacji w kolorach tylko odseparowanie poszczegolnych czesci poprzez jednolity kolor. Bump sugeruje bardziej realistyczny kolor a znowu sama color mapka jest uboga i wychodzi z tego dziwny mix. Kolory w danych miejscach nachodza na okolice gdzie nie powinno ich byc. Za szybko to skonczyles i zepsules prace z potencjalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temporal - dzięki za wiarę w projekt :) - wcześniej napisałem ze już go skończyłem ale juz po poscie Mortoma wiem że muszę jeszcze go poprawić, a teraz wiem że muszę go poprawić i to sporo. Na początek poprawię skorupę zgodnie ze szkicem który mi ziomek zrobił, później poprawię żółwia (czyt. będę się starał) zgodnie z waszymi zaleceniami :)

 

tak będzie wyglądało ramie.ramiet.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I o to chodziło. Trzymaj się trochę bardziej rysunku łączenia ręki ze skorupą a będzie jeszcze lepiej. Tzn. "nadmuchaj" to "kółeczko" wokół łączenia ręki.

 

To teraz bierz się za te wszystkie rzeczy o których napisałeś w poście powyżej :)

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w nocy bawiłem się po raz pierwszy mudboxem i stworzyłem taką teksturę, osobiście uważam że nie ma tragedii :) ale i tak będę robił od początku i trochę inaczej. Muszę się przesiąść na Zbrusha dlatego że Mudbox jest dość ramo żerny (ram z karty) i powyżej miliona poli jest spora lipa :(

 

Jak wam się podoba taka tekstura? (wiem że normal mapa mi się trochę popsuła na rantach)

 

turtle26.jpg

 

turtle27.jpg

 

turtle30.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra Mudbox umarł, przesiadłem sie na ZB - po kilku dniach walki stworzyłem jako taką texturę wrzuciłem już mapy do 3D max'a renderowałem narazie w scailine, docelowo będzie Mental ale napierw muszę opanować jego materiały :)

 

pytanie - jak wam się podoba textura? :) (oko jest na szybko robione "na sztukę"- poprawię)

 

turtle37.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mi się obecna wersja bardziej podoba w tamtej żółw wyszedł za bardzo mrocznie a on ma być dobrym charakterem - ale rzecz gustu :) jak nałożę odpowiednie materiały to powinien wyglądać lepiej jeszcze może się wezmę za łuski i je trochę urozmaicę kolorystycznie.

 

Co do przesiadki to na początku bolało i to bardzo ale nie ma co ZB jest lepszy mimo że trudniejszy i mniej przyjazny. W MB fajne było to że można było robić sobie warstwy w ZB może też ale do tego jeszcze nie doszedłem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności