Jump to content

problem z edge


Piotr Dobosz
 Share

Recommended Posts

No więc rozumiem że na model poprostu nałożyłeś mesh smotha i tak ci wygładził siatkę, więć zrób tak:

w miejscu gdzie mają być ostre krawędzie użyj opcji chamfer na poziomie edycji edgesów z bardzo małą wartością a dopiero potem nakładaj mesh smotha - tak chyba najprościej.

 

Link to comment
Share on other sites

proponuje przerobic tutki o modelowaniu samochodu, najchetniej odeslalbym Cie na 3dtotal.com jednak narazie jest ta strona niedostepna, jednak o ile sie nie myle tutaj (na max3d.pl) tez znajdziesz niemalo tutoriali; nie musza to byc tutoriale odnosnie modelowania samochodow, wystarczy ze poznasz \"glebiej\" polymodeling i juz bedzie Ci latwiej wymodelowac wszystko; keep working

Link to comment
Share on other sites

kto powiedzial ze nie mozesz zrobic ostrych krawedzi? ;)

po pierwsze: nie widac siatki wiec nie mozna powiedziec co jest zle (przynajmniej u mnie sie nie wyswietla)

a co do ostrych krawedzi: chodzi Ci pewnie ze po meshsmooth\'ie krawedzie sie zaokraglaja, jesli umiescisz odpowiednio blisko siebie dwa vertexy, czy krawedzie to zaokraglenie nie bedzie widoczne (trudno mi to inaczej wytlumaczyc, jak nie skapowales to sorry)

Link to comment
Share on other sites

proponuje zrobic prosta lekcyjke;

1.zrob box\'a z segmentami 2,2,2 i walnij meshsmooth (powinno sie bardzo zaokraglic)

2.teraz wywal meshsmooth\'a i za pomoca narzedzia slice dodaj blisko poczatkowej lub koncowej krawedzi (obojetnie czy na poziomie vertex czy edge) krawedz

lub mozesz po prostu zrobic create i dodac krawedzie

3. teraz daj meshsmooth, prawdopodobnie zobaczysz roznice :)

 

P.S. wybacz za taki balagan ale pisze to na \"sucho\"

 

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy