Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 mam taki problem nie wiem nawet jak to opoisac chcialem zrobic szyby ale gdy zastosowalem nurms subdivision sami zobaczcie tragedia co mam z tym zrobic? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 da sie tak zrobic zeby te rogi nie ulegaly nurmsowi? zeby nurms nie sciagal siatki w ten sposub i nie naruszal miejsca szyb prosze o pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SansSerif Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 zrob szyby jako oddzielny obiekt. chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 moze i masz racje!:) ale przeciez musi byc jakas funkcja w tym stylu co ja potrzebuje bo przeciez ciezko by bylo wykonac wiele rzeczy bez tego:( ale narazie tak zrobie choc chcialbym sie dowiedziec jak to powinno sie robic pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 miales racje poradzielm sobie z szybami wygladaja oki! tylko ze mam problem z pozosatlosciami po szybach sam zobacz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
soshka.cg Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 Modelujesz to autko nurmbsami ?? To żeś sobie trudny sposób wybrał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 to zwykle poly:) tylko jestem poczatkujacy:( i dlatego mam takie problemy:( serdecznie pozdrawiam . Link to comment Share on other sites More sharing options...
soshka.cg Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 No więc rozumiem że na model poprostu nałożyłeś mesh smotha i tak ci wygładził siatkę, więć zrób tak: w miejscu gdzie mają być ostre krawędzie użyj opcji chamfer na poziomie edycji edgesów z bardzo małą wartością a dopiero potem nakładaj mesh smotha - tak chyba najprościej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 tez czytalem wlasnie o tej metodzie ale niestety nie pomoglo wciaz dzieje sie to samo:( bardzo prosze o pomoc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 bez zageszczenia Link to comment Share on other sites More sharing options...
thud Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 proponuje przerobic tutki o modelowaniu samochodu, najchetniej odeslalbym Cie na 3dtotal.com jednak narazie jest ta strona niedostepna, jednak o ile sie nie myle tutaj (na max3d.pl) tez znajdziesz niemalo tutoriali; nie musza to byc tutoriale odnosnie modelowania samochodow, wystarczy ze poznasz \"glebiej\" polymodeling i juz bedzie Ci latwiej wymodelowac wszystko; keep working Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 kurcze ale co tutaj jest zle? co zle robie? dlaczego nie moge zrobic ostrych krawedzi prosze odpowedcie obiecuje ze puzniej przerobie te tutoriale Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
thud Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 kto powiedzial ze nie mozesz zrobic ostrych krawedzi? ;) po pierwsze: nie widac siatki wiec nie mozna powiedziec co jest zle (przynajmniej u mnie sie nie wyswietla) a co do ostrych krawedzi: chodzi Ci pewnie ze po meshsmooth\'ie krawedzie sie zaokraglaja, jesli umiescisz odpowiednio blisko siebie dwa vertexy, czy krawedzie to zaokraglenie nie bedzie widoczne (trudno mi to inaczej wytlumaczyc, jak nie skapowales to sorry) Link to comment Share on other sites More sharing options...
thud Posted May 24, 2004 Share Posted May 24, 2004 proponuje zrobic prosta lekcyjke; 1.zrob box\'a z segmentami 2,2,2 i walnij meshsmooth (powinno sie bardzo zaokraglic) 2.teraz wywal meshsmooth\'a i za pomoca narzedzia slice dodaj blisko poczatkowej lub koncowej krawedzi (obojetnie czy na poziomie vertex czy edge) krawedz lub mozesz po prostu zrobic create i dodac krawedzie 3. teraz daj meshsmooth, prawdopodobnie zobaczysz roznice :) P.S. wybacz za taki balagan ale pisze to na \"sucho\" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotr Dobosz Posted May 24, 2004 Author Share Posted May 24, 2004 Dziekiiiiiii:):): wlasnie o to mi chodzilo dzieki za to cwiczonko przydalo sie teraz zabieram sie do dalszego modelowania:) dzieki naprawde bardzo mi pomogles SERDECZNIE PZODRAWIAM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts