Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam taki problem nie wiem nawet jak to opoisac chcialem zrobic szyby ale gdy zastosowalem nurms subdivision sami zobaczcie tragedia co mam z tym zrobic? pozdrawiam

  • Odpowiedzi 14
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

da sie tak zrobic zeby te rogi nie ulegaly nurmsowi? zeby nurms nie sciagal siatki w ten sposub i nie naruszal miejsca szyb prosze o pomoc.

Napisano
  • Autor

moze i masz racje!:) ale przeciez musi byc jakas funkcja w tym stylu co ja potrzebuje bo przeciez ciezko by bylo wykonac wiele rzeczy bez tego:( ale narazie tak zrobie choc chcialbym sie dowiedziec jak to powinno sie robic pozdrawiam

Napisano

No więc rozumiem że na model poprostu nałożyłeś mesh smotha i tak ci wygładził siatkę, więć zrób tak:

w miejscu gdzie mają być ostre krawędzie użyj opcji chamfer na poziomie edycji edgesów z bardzo małą wartością a dopiero potem nakładaj mesh smotha - tak chyba najprościej.

 

Napisano

proponuje przerobic tutki o modelowaniu samochodu, najchetniej odeslalbym Cie na 3dtotal.com jednak narazie jest ta strona niedostepna, jednak o ile sie nie myle tutaj (na max3d.pl) tez znajdziesz niemalo tutoriali; nie musza to byc tutoriale odnosnie modelowania samochodow, wystarczy ze poznasz \"glebiej\" polymodeling i juz bedzie Ci latwiej wymodelowac wszystko; keep working

Napisano
  • Autor

kurcze ale co tutaj jest zle? co zle robie? dlaczego nie moge zrobic ostrych krawedzi prosze odpowedcie obiecuje ze puzniej przerobie te tutoriale Pozdrawiam

Napisano

kto powiedzial ze nie mozesz zrobic ostrych krawedzi? ;)

po pierwsze: nie widac siatki wiec nie mozna powiedziec co jest zle (przynajmniej u mnie sie nie wyswietla)

a co do ostrych krawedzi: chodzi Ci pewnie ze po meshsmooth\'ie krawedzie sie zaokraglaja, jesli umiescisz odpowiednio blisko siebie dwa vertexy, czy krawedzie to zaokraglenie nie bedzie widoczne (trudno mi to inaczej wytlumaczyc, jak nie skapowales to sorry)

Napisano

proponuje zrobic prosta lekcyjke;

1.zrob box\'a z segmentami 2,2,2 i walnij meshsmooth (powinno sie bardzo zaokraglic)

2.teraz wywal meshsmooth\'a i za pomoca narzedzia slice dodaj blisko poczatkowej lub koncowej krawedzi (obojetnie czy na poziomie vertex czy edge) krawedz

lub mozesz po prostu zrobic create i dodac krawedzie

3. teraz daj meshsmooth, prawdopodobnie zobaczysz roznice :)

 

P.S. wybacz za taki balagan ale pisze to na \"sucho\"

 

Napisano
  • Autor

Dziekiiiiiii:):): wlasnie o to mi chodzilo dzieki za to cwiczonko przydalo sie teraz zabieram sie do dalszego modelowania:) dzieki naprawde bardzo mi pomogles SERDECZNIE PZODRAWIAM

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności