Skocz do zawartości

Bip - kasowanie po jednej osi


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam animacje bipeda z MoCapa. Postac sobie idzie, ale ja chcialbym zeby ruch odbywal sie w miejscu, by postac nie poruszala sie do przodu, a szla w miejscu. Moge skasowac cały ruch dla bip01, ale trace wtedy ruch góra/dół. Jak kasować ruch bip01 tylko w jednej osi?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tyle że w curve editor bip ma tylko Vertical/Horizontal i Turning, nie ma nigdzie osi X/Y/Z. Zmiany w tych "kierunkach" nie wpływa na ruch postaci góra/dół. Prawo/lewo zresztą też nie.

Napisano

Zaznacz bipeda, menu motion, zakladka Biped, rozwiń plusikiem roletkę Modes and Display.

W okienku Modes włącz In Place Mode.

 

Jak chcesz dać repa to daj panu o nicku arturro;)

Napisano
zawsze mozna też zbindowac kamere do bipeda ;)

 

Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób.

Napisano
Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób.

In Place Mode działa dobrze, ale teraz potrzebuje tego samego ale tylko dla Osi Z. Jest In Place X/Y Mode ale nie ma Z? Jak zrobić by mi postać szła do góry ale "w miejscu"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności