Adramel Napisano 4 Październik 2010 Share Napisano 4 Październik 2010 Witam Mam animacje bipeda z MoCapa. Postac sobie idzie, ale ja chcialbym zeby ruch odbywal sie w miejscu, by postac nie poruszala sie do przodu, a szla w miejscu. Moge skasowac cały ruch dla bip01, ale trace wtedy ruch góra/dół. Jak kasować ruch bip01 tylko w jednej osi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wichur Napisano 4 Październik 2010 Share Napisano 4 Październik 2010 sprobuj na curve editor splaszczyc oś X i Y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adramel Napisano 6 Październik 2010 Autor Share Napisano 6 Październik 2010 Tyle że w curve editor bip ma tylko Vertical/Horizontal i Turning, nie ma nigdzie osi X/Y/Z. Zmiany w tych "kierunkach" nie wpływa na ruch postaci góra/dół. Prawo/lewo zresztą też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 8 Październik 2010 Share Napisano 8 Październik 2010 Zaznacz bipeda, menu motion, zakladka Biped, rozwiń plusikiem roletkę Modes and Display. W okienku Modes włącz In Place Mode. Jak chcesz dać repa to daj panu o nicku arturro;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adramel Napisano 11 Październik 2010 Autor Share Napisano 11 Październik 2010 Dzięki! To działa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blomd Napisano 11 Październik 2010 Share Napisano 11 Październik 2010 zawsze mozna też zbindowac kamere do bipeda ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 11 Październik 2010 Share Napisano 11 Październik 2010 zawsze mozna też zbindowac kamere do bipeda ;) Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adramel Napisano 20 Październik 2010 Autor Share Napisano 20 Październik 2010 Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób. In Place Mode działa dobrze, ale teraz potrzebuje tego samego ale tylko dla Osi Z. Jest In Place X/Y Mode ale nie ma Z? Jak zrobić by mi postać szła do góry ale "w miejscu"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się