Napisano 4 Październik 201014 l Witam Mam animacje bipeda z MoCapa. Postac sobie idzie, ale ja chcialbym zeby ruch odbywal sie w miejscu, by postac nie poruszala sie do przodu, a szla w miejscu. Moge skasowac cały ruch dla bip01, ale trace wtedy ruch góra/dół. Jak kasować ruch bip01 tylko w jednej osi?
Napisano 6 Październik 201014 l Autor Tyle że w curve editor bip ma tylko Vertical/Horizontal i Turning, nie ma nigdzie osi X/Y/Z. Zmiany w tych "kierunkach" nie wpływa na ruch postaci góra/dół. Prawo/lewo zresztą też nie.
Napisano 8 Październik 201014 l Zaznacz bipeda, menu motion, zakladka Biped, rozwiń plusikiem roletkę Modes and Display. W okienku Modes włącz In Place Mode. Jak chcesz dać repa to daj panu o nicku arturro;)
Napisano 11 Październik 201014 l zawsze mozna też zbindowac kamere do bipeda ;) Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób.
Napisano 20 Październik 201014 l Autor Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób. In Place Mode działa dobrze, ale teraz potrzebuje tego samego ale tylko dla Osi Z. Jest In Place X/Y Mode ale nie ma Z? Jak zrobić by mi postać szła do góry ale "w miejscu"?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto