Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Mam animacje bipeda z MoCapa. Postac sobie idzie, ale ja chcialbym zeby ruch odbywal sie w miejscu, by postac nie poruszala sie do przodu, a szla w miejscu. Moge skasowac cały ruch dla bip01, ale trace wtedy ruch góra/dół. Jak kasować ruch bip01 tylko w jednej osi?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 925
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Tyle że w curve editor bip ma tylko Vertical/Horizontal i Turning, nie ma nigdzie osi X/Y/Z. Zmiany w tych "kierunkach" nie wpływa na ruch postaci góra/dół. Prawo/lewo zresztą też nie.

Napisano

Zaznacz bipeda, menu motion, zakladka Biped, rozwiń plusikiem roletkę Modes and Display.

W okienku Modes włącz In Place Mode.

 

Jak chcesz dać repa to daj panu o nicku arturro;)

Napisano
zawsze mozna też zbindowac kamere do bipeda ;)

 

Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób.

Napisano
  • Autor
Tak, można, ale jak potrzebujesz wyeksportować animację w miejscu np do silnika gry to już nie podziała w ten sposób.

In Place Mode działa dobrze, ale teraz potrzebuje tego samego ale tylko dla Osi Z. Jest In Place X/Y Mode ale nie ma Z? Jak zrobić by mi postać szła do góry ale "w miejscu"?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności