Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No to przednie lampy chyba skończone, w prawdzie można by zrobić ich mocowanie ale chyba nie będę się w to zagłębiał bo wbrew pozorom sporo zostało do zrobienia. Jeśli starczy czasu to może...

refld.png

refl2.png

  • Odpowiedzi 232
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

spróbuj tego ;)

na czerwono jak powinna wygladać siatka takiego klosza. obok przykład bump texturki którą nadajesz na szybkę. zobaczysz jakie fajne efekty dają refrakcje przy zapalonym świetle ;)

a i wnętrze klosza (te paski wywal) zrób materiał 50% refleksów 50% białego diffuse. kiedyś wydawało mi się ze to lustro, ale przy głębszym przeanalizowaniu w kloszu nigdy nie zauważyłem czarnych odbić a jedynie szare ;)

1342770530.jpg

  • Like 1
Napisano

Stachu dziękuję trochę pomyślałem nad tym co napisałeś i wyszło coś takiego brzydkiego :

29940732.png

Pomijając że sam reflektor się przesunął.

 

Mam nadzieję że render nie będzie podlegał ocenie (nadzieją matką głupich :P) bo w tym jestem bardzo do tyłu.

 

Koło:

oponaciemnashop.png

koobieznik.png

 

I dzisiejsze dłubanie, nie bijcie że jest krzywo albo coś bo na prawdę pierwszy raz robię wnętrze i zabrałem się za to od dupy strony. Ale za późno już trochę na zmiany, będę miał natomiast na uwadze zdobyte doświadczenie przy następnym projekcie:

doorj.png

door2.png

door3.png

wneka.png

wneka2.png

Napisano

mk2 jak widać na ostatnich screenach foteli już nie ma i nie zostały schowane lecz skasowane. Im dłużej przyglądałem się tym fotelom tym bardziej odnosiłem takie wrażenie jak i Ty. Będą nowe. Chyba że nie zdążę bo zostało na prawdę mało czasu a ja też mam go nie za dużo (raczej robię weekendowo) to wrzucę z powrotem te fotele, bo lepsze te niż żadne :)

Napisano (edytowane)

Kolejne ujęcie kiepsko spasowanych elementów wnętrza. Powinienem był sobie zrobić bryłę wnętrza na etapie deski rozdzielczej, ale niestety trochę za późno. Trudno będzie to wszystko lekko zmiksowane.

wszywk.png

wszyws.png

 

EDIT: zauważyłem, że kierownica jest za mała i za nisko osadzona. Poprawię jutro.

Edytowane przez Smoku
Napisano

Jak tak dalej pójdzie to będzie najbardziej nasycony detalem samochód jaki widziałem na tym forum:) jeśli juz nie jest, ale pamiętam że ktoś zrobił chyba suzuki na części. Wrażenie super

Napisano

Prawie skończony interior. Jeszcze duperele i poprawki, tu oraz na zewnątrz i będę katował komputer renderami.

Fotel są nowe, ale one są w oryginale po prostu brzydkie i kwadratowe:)

inter1.png

inter2l.pnginter3.png

inter4r.png

inter5.png

I taki ogólny look

ogol.png

Napisano

Model świetny ale materiały... Koło jako całość wygląda całkiem fajnie ale jednak czegoś brakuje. Baw się tymi materiałami. Na trzecim zdjęciu we wnęce w drzwiach coś się rozciągnęło. Za silnik jeszcze raz pokłony. :)

O co chodzi z tymi kropkami?

Przecież jeśli pracujesz na ponad 2mln poly to chyba nie jest wina komputera? Isn't it?

 

pzd. Daniel

Napisano

No ja wiem właśnie, że brakuje i to sporo , dlatego tu liczę na opinie innych :) i nie tylko że poprawić ale też na co. A co wg. Ciebie dokładnie w tym kole należałoby poprawić?

A z tym rozciągnięcie to chodzi Ci o poprzedni post tak? Jeśli tka to faktycznie coś się tam dziwnego stało i to naprawię. Z kropkami nie wiem ocb, gdzieś chyba chyba maciek.m miał coś takiego i podobno była to wina lakieru ale u mnie pojawiają się one w wielu miejscach w różnych typach materiałów , nawet na takich jak szkoło. Ilość poly chyba nie ma tu nic do gadania bo jak tak to biada mi bo z interiorem jest ponad 4,5 mln. a to nie koniec ;)

 

Tu widać że też na szkle pojawiają się te kropki. ( a szkło w lusterku wiem że się zgina na dole, już to poprawiłem tyle że po renderze.)

 

lusterkos.jpg

Napisano

No to parę rad: ;)

1. Lakier.

-w Shader Basic Paramets ustaw shader multi-layer.

-pierwszy layer ustaw na: lv. 65 Gloss. 20,

a 2st na lv. 85 (do 110) oraz gloss na 90 (do 100)

-reflection do 20 do 40 i raytrace.

2. Zabrudź gumę na oponach.

3. Powalcz z FG jak wrócę do domu to poszukam taki fajny artykuł.

4. W materiale lusterka nie dawaj rozmycia ponieważ w lustrze tak nie ma.

 

Na razie tyle. :)

Napisano

No to parę odpowiedzi :P

1. Ustawienia wyglądają trochę inaczej u mnie bo robię na vrayowych materiałach

2.Zgadzam się .

3. FG to jest? Final gathering? to też chyba niestety tyczy się mentala.

4. W sumie racja, ten blur nie potrzebny.

Dzięki :)

Napisano

No pomyślę jeszcze nad lakierem:)

Póki co, pomysł na studio, może mało oryginalny bo widziałem już takie pomysły na forum, ale miałem taki zamysł od dawna plus scenka w warsztacie, która może powstanie jak termin się przedłuży. Jak nie to będzie tylko studio.

studioclay.jpg

studiox.jpg

Napisano

No lampy jak to lampy wyglądają wszystkie tak samo ;> czy każda ma inaczej wyglądać?

Powrót do korzeni czyli czerwonego lakieru, jak wam się to widzi, co poprawić, co zmienić w kompozycji?

redae.jpg

Napisano

O faktycznie coś fruwa . Tkaninie nadałem delikatny bump nie wiem czy to dobry zabieg. Lakier wydaje mi się teraz lepszy ale reflektory teraz ssą. A czego Ty mi zazdrościsz? ;>

newlaker.jpg

 

Jeszcze później może wrzucę inną próbę lakieru.

Napisano

Hehe zrobiłem go clothem w tym problem:) możliwe, że nie potrzebnie go później pofałdowałem ręcznie na brzegach. Zrobię jeszcze raz. W tym renderze też mała korekacja w Ps doszła aby tak żółto nie było.

Napisano

Materiał bardziej przypomina mi odwrócony wielki plastikowy talerz niż tkaninę ;) Moim zdaniem powinien mieć drobniejsze pofałdowania i bardziej przylegać do podłogi. Jeśli chodzi o studio, to może fajnie wygląda porozstawiany sprzęt, ale odbicia w karoserii tworzy nieciekawe.

Napisano

fajnie wygląda odbicie w podłodze xD wypatroszona karoseria :)

 

fajne studio bardzo mi się podoba tylko aby ta tkanina nie odrywała się od podłogi i wyglądała na taką co ją grawitacja ciągnie w dół a ona ulega :) bo troszke sztywno wygląda to płutno

Napisano

super pomysl na wymodelowanie studia.

W podlodze odbija sie pusty samochod.

Rury ma jakies takie lambertoskie.

Parasol po prawej wyglada jakby mial z 1 cm grubosci i byl z porcelany.

Lampki lewituja.

Osobiscie wrzucil bym cos na pierwszy plan. Tak jak masz te lampy ktore w pol wydac po obu stronach dalbym blizej kamery i pokazal je troche bardziej. To troche by kompozycyjnie zamknelo przestrzeb i skupialo na furze wzrok. Domyslam sie ze to zmieni oswietlenie ale nie zaszkodzi sprobowac.

So far so good.:)

  • Like 1
Napisano

pecet Fajne porównanie z tym talerzem:) coś w tym jest. Właśnie nad tym pracuję. Nad odbiciami się jeszcze coś pomyśli.

sajrus to tylko test lakieru i studia, nie wstawiałem wnętrza by się szybciej liczyło.

guru z wnętrzem to samo co do sajrusa:) ono jest i finalnie oczywiście się pojawi.

Dziękuję za podsunięcie kompozycji, postaram się ją tak ustawić. Może też dzięki temu pojawią się ciekawsze refleksy na samochodzie. No parasol może i za gruby postaram się go odchudzić. Z lampkami to wiem, że coś słaba grawitacja w studiu :P

Dzięki za uwagi wszystkim :) Ahoj

Napisano

Lakier jest już chyba dobry i reflektory wcale nie ssą. :)

Źle wyglądają te odbicia lamp na aucie. A, i zwiększ precyzję zdjęcia (znaczy render'ka).

Napisano

Fajnie fajnie, ale kto w studio auto stawia na materiale, a statywy na błyszczącej powierzchni..? Nie powinno być raczej na odwrot?, taka lampa jest w uj ciężka i odrazu to porysuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności