Napisano 5 Grudzień 201014 l Autor No to przednie lampy chyba skończone, w prawdzie można by zrobić ich mocowanie ale chyba nie będę się w to zagłębiał bo wbrew pozorom sporo zostało do zrobienia. Jeśli starczy czasu to może...
Napisano 5 Grudzień 201014 l heh ja tam widzę wklęsłe wnętrze reflektora, takiego kawdratowgo jeszcze nie widziałem :P
Napisano 5 Grudzień 201014 l Autor Hmm chyba racja, ale ja tam nie widzę za szybką nic(znów improwizacja) :D wymienię później.
Napisano 5 Grudzień 201014 l spróbuj tego ;) na czerwono jak powinna wygladać siatka takiego klosza. obok przykład bump texturki którą nadajesz na szybkę. zobaczysz jakie fajne efekty dają refrakcje przy zapalonym świetle ;) a i wnętrze klosza (te paski wywal) zrób materiał 50% refleksów 50% białego diffuse. kiedyś wydawało mi się ze to lustro, ale przy głębszym przeanalizowaniu w kloszu nigdy nie zauważyłem czarnych odbić a jedynie szare ;)
Napisano 10 Grudzień 201014 l Autor Stachu dziękuję trochę pomyślałem nad tym co napisałeś i wyszło coś takiego brzydkiego : Pomijając że sam reflektor się przesunął. Mam nadzieję że render nie będzie podlegał ocenie (nadzieją matką głupich :P) bo w tym jestem bardzo do tyłu. Koło: I dzisiejsze dłubanie, nie bijcie że jest krzywo albo coś bo na prawdę pierwszy raz robię wnętrze i zabrałem się za to od dupy strony. Ale za późno już trochę na zmiany, będę miał natomiast na uwadze zdobyte doświadczenie przy następnym projekcie:
Napisano 11 Grudzień 201014 l Autor mk2 jak widać na ostatnich screenach foteli już nie ma i nie zostały schowane lecz skasowane. Im dłużej przyglądałem się tym fotelom tym bardziej odnosiłem takie wrażenie jak i Ty. Będą nowe. Chyba że nie zdążę bo zostało na prawdę mało czasu a ja też mam go nie za dużo (raczej robię weekendowo) to wrzucę z powrotem te fotele, bo lepsze te niż żadne :)
Napisano 12 Grudzień 201014 l Autor Kolejne ujęcie kiepsko spasowanych elementów wnętrza. Powinienem był sobie zrobić bryłę wnętrza na etapie deski rozdzielczej, ale niestety trochę za późno. Trudno będzie to wszystko lekko zmiksowane. EDIT: zauważyłem, że kierownica jest za mała i za nisko osadzona. Poprawię jutro. Edytowane 12 Grudzień 201014 l przez Smoku
Napisano 12 Grudzień 201014 l Jak tak dalej pójdzie to będzie najbardziej nasycony detalem samochód jaki widziałem na tym forum:) jeśli juz nie jest, ale pamiętam że ktoś zrobił chyba suzuki na części. Wrażenie super
Napisano 18 Grudzień 201014 l Autor Prawie skończony interior. Jeszcze duperele i poprawki, tu oraz na zewnątrz i będę katował komputer renderami. Fotel są nowe, ale one są w oryginale po prostu brzydkie i kwadratowe:) I taki ogólny look
Napisano 25 Grudzień 201014 l Autor Silnik cd. I takie tam testy materiałów , wiem że obiekty się poprzesuwały.
Napisano 25 Grudzień 201014 l Model świetny ale materiały... Koło jako całość wygląda całkiem fajnie ale jednak czegoś brakuje. Baw się tymi materiałami. Na trzecim zdjęciu we wnęce w drzwiach coś się rozciągnęło. Za silnik jeszcze raz pokłony. :) O co chodzi z tymi kropkami? Przecież jeśli pracujesz na ponad 2mln poly to chyba nie jest wina komputera? Isn't it? pzd. Daniel
Napisano 25 Grudzień 201014 l Autor No ja wiem właśnie, że brakuje i to sporo , dlatego tu liczę na opinie innych :) i nie tylko że poprawić ale też na co. A co wg. Ciebie dokładnie w tym kole należałoby poprawić? A z tym rozciągnięcie to chodzi Ci o poprzedni post tak? Jeśli tka to faktycznie coś się tam dziwnego stało i to naprawię. Z kropkami nie wiem ocb, gdzieś chyba chyba maciek.m miał coś takiego i podobno była to wina lakieru ale u mnie pojawiają się one w wielu miejscach w różnych typach materiałów , nawet na takich jak szkoło. Ilość poly chyba nie ma tu nic do gadania bo jak tak to biada mi bo z interiorem jest ponad 4,5 mln. a to nie koniec ;) Tu widać że też na szkle pojawiają się te kropki. ( a szkło w lusterku wiem że się zgina na dole, już to poprawiłem tyle że po renderze.)
Napisano 25 Grudzień 201014 l No to parę rad: ;) 1. Lakier. -w Shader Basic Paramets ustaw shader multi-layer. -pierwszy layer ustaw na: lv. 65 Gloss. 20, a 2st na lv. 85 (do 110) oraz gloss na 90 (do 100) -reflection do 20 do 40 i raytrace. 2. Zabrudź gumę na oponach. 3. Powalcz z FG jak wrócę do domu to poszukam taki fajny artykuł. 4. W materiale lusterka nie dawaj rozmycia ponieważ w lustrze tak nie ma. Na razie tyle. :)
Napisano 25 Grudzień 201014 l Autor No to parę odpowiedzi :P 1. Ustawienia wyglądają trochę inaczej u mnie bo robię na vrayowych materiałach 2.Zgadzam się . 3. FG to jest? Final gathering? to też chyba niestety tyczy się mentala. 4. W sumie racja, ten blur nie potrzebny. Dzięki :)
Napisano 25 Grudzień 201014 l Aaa no tak Vr. Zapomniałem :P W każdym razie posiedź nad tym lakierem bo jakosik to ni fajnie wyglondo.
Napisano 26 Grudzień 201014 l Autor No pomyślę jeszcze nad lakierem:) Póki co, pomysł na studio, może mało oryginalny bo widziałem już takie pomysły na forum, ale miałem taki zamysł od dawna plus scenka w warsztacie, która może powstanie jak termin się przedłuży. Jak nie to będzie tylko studio.
Napisano 26 Grudzień 201014 l No ten ostatni render fajny, tylko trochę mniej tego żelastwa mogło by być i żeby się nie powtarzały :)
Napisano 26 Grudzień 201014 l Autor No lampy jak to lampy wyglądają wszystkie tak samo ;> czy każda ma inaczej wyglądać? Powrót do korzeni czyli czerwonego lakieru, jak wam się to widzi, co poprawić, co zmienić w kompozycji?
Napisano 26 Grudzień 201014 l Jeden parasol lewituje, tkanina jest dziwna, lakier sucks, a ja Ci zazdroszczę :)
Napisano 26 Grudzień 201014 l Autor O faktycznie coś fruwa . Tkaninie nadałem delikatny bump nie wiem czy to dobry zabieg. Lakier wydaje mi się teraz lepszy ale reflektory teraz ssą. A czego Ty mi zazdrościsz? ;> Jeszcze później może wrzucę inną próbę lakieru.
Napisano 26 Grudzień 201014 l Ten render duzo lepszy. Ten materiał strasznie sztuczny, tzn model. Zrob to clothem. bedzie duzo lepiej.
Napisano 26 Grudzień 201014 l Autor Hehe zrobiłem go clothem w tym problem:) możliwe, że nie potrzebnie go później pofałdowałem ręcznie na brzegach. Zrobię jeszcze raz. W tym renderze też mała korekacja w Ps doszła aby tak żółto nie było.
Napisano 26 Grudzień 201014 l Materiał bardziej przypomina mi odwrócony wielki plastikowy talerz niż tkaninę ;) Moim zdaniem powinien mieć drobniejsze pofałdowania i bardziej przylegać do podłogi. Jeśli chodzi o studio, to może fajnie wygląda porozstawiany sprzęt, ale odbicia w karoserii tworzy nieciekawe.
Napisano 26 Grudzień 201014 l fajnie wygląda odbicie w podłodze xD wypatroszona karoseria :) fajne studio bardzo mi się podoba tylko aby ta tkanina nie odrywała się od podłogi i wyglądała na taką co ją grawitacja ciągnie w dół a ona ulega :) bo troszke sztywno wygląda to płutno
Napisano 27 Grudzień 201014 l super pomysl na wymodelowanie studia. W podlodze odbija sie pusty samochod. Rury ma jakies takie lambertoskie. Parasol po prawej wyglada jakby mial z 1 cm grubosci i byl z porcelany. Lampki lewituja. Osobiscie wrzucil bym cos na pierwszy plan. Tak jak masz te lampy ktore w pol wydac po obu stronach dalbym blizej kamery i pokazal je troche bardziej. To troche by kompozycyjnie zamknelo przestrzeb i skupialo na furze wzrok. Domyslam sie ze to zmieni oswietlenie ale nie zaszkodzi sprobowac. So far so good.:)
Napisano 27 Grudzień 201014 l Autor pecet Fajne porównanie z tym talerzem:) coś w tym jest. Właśnie nad tym pracuję. Nad odbiciami się jeszcze coś pomyśli. sajrus to tylko test lakieru i studia, nie wstawiałem wnętrza by się szybciej liczyło. guru z wnętrzem to samo co do sajrusa:) ono jest i finalnie oczywiście się pojawi. Dziękuję za podsunięcie kompozycji, postaram się ją tak ustawić. Może też dzięki temu pojawią się ciekawsze refleksy na samochodzie. No parasol może i za gruby postaram się go odchudzić. Z lampkami to wiem, że coś słaba grawitacja w studiu :P Dzięki za uwagi wszystkim :) Ahoj
Napisano 27 Grudzień 201014 l Lakier jest już chyba dobry i reflektory wcale nie ssą. :) Źle wyglądają te odbicia lamp na aucie. A, i zwiększ precyzję zdjęcia (znaczy render'ka).
Napisano 30 Grudzień 201014 l Fajnie fajnie, ale kto w studio auto stawia na materiale, a statywy na błyszczącej powierzchni..? Nie powinno być raczej na odwrot?, taka lampa jest w uj ciężka i odrazu to porysuje.
Napisano 31 Grudzień 201014 l Autor GrześDuro to słuszna uwaga, ale niestety miałem już połowę renderów zrobioną jak to przeczytałem, ale zachowam ją sobie na przyszłość. Dziękuję wszystkim za pomoc, najbardziej zasłużeni rep + :) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=73156
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto