Skocz do zawartości

Pojazd 3D : Mitsubishi 3000 GT


Smoku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam do zaprezentowania Mitsubishi 3000 GT z 1991 r, które powstawało od października w ramach mini bitwy, samochód 88-95.

Nie jestem pewien czy to w ogóle nadaje się do działu FW, bo nie jest to skończone auto i można by wiele poprawić, a właściwie zrobić od nowa. Rendery pozostawiają wiele do życzenia jak i sam model. Ale z drugiej strony nie mam zamiaru do tego wracać bo ile można męczyć jeden projekt. Czas zabrać się za coś nowego ze zdobytym doświadczeniem. Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali w bitwie :)

 

KLIK ->1920x1080

1postlres.png

 

KLIK ->1920x1080

2postlres.png

 

KLIK ->1920x1080

3postlres.png

 

 

 

KLIK ->1920x1080

4postlres.png

 

Wiem, że coś schrzaniłem z materiałami wnętrza, no ale trudno już nie zdążę tego poprawić ani nawet mi się nie chce, ale może wiecie co może być tego przyczyną?

53241978.png

32323946.png

47017734.png

45638237.png

67891894.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pamiętając początek to niezły postęp zrobiłeś ;) Rendery sprawiają wrażenie niebyt dopracowanych, zwłaszcza te 'zaśnieżone' materiały. W sumie to 1,2 i 4 nawet nie najgorzej wyglądają. Jakby trochę urozmaicić studio (szaaarość) i zrobić np. wykładzinę mającą fakturę zamiast lustrzanej podłogi mogło by być ciekawiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

noo żeś się wyrobił na ostatnią chwile :) to duży +

co do renderów, podobaja mi sie nawet 2 i 4

niestety materiały słabo wyszły. niepotrzebnie to studio ma błyszczacą podłoge. lakier ma jakies takie przypadkowe odbicia i zbdyt jednolite. hm nie wiem jak to wytłumaczyć najlepiej pooglądać na fotkach aut w studio jak się odbicia ukladają. polecam świecić w ściany a nie w auto. wtedy uzyska się ładne gradienty na lakierze (odbijające się studio) i unikniesz tych wypalonych białych prostokątów. bardzo niepokojące są te kropki na materiałach w wnętrzu i we wlotach w przednim zderzaku.co do szczegółów to szkoda ze nadkola mają w środku lakier.

poza tym model auta wyszedł bardzo fajnie i napewno zrobienie go bardzo duzo ci dało. mysle ze z następnym będzie jeszcze lepiej.

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No stary jak dla mnie jesteś największym zwycięzcą bitwy bez względu kto wygra w głosowaniu ;]. Zrobiłeś ogromny postęp. Co do renderów to 2 i 4 najlepsze może przez to że nie widać tak na nich niedociągnięć w renderze. Na 1,2,3 chyba lewitują lampy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

super pomysl na prezentacje, bardzo ladnie ustawione wstepne swiatlo, ale brakuje wykonczenia. Przescieradla jednak bym nie dawal pod autko, lepiej by wygladaj z blyszczaca podloga jak juz ktos wspomnial. Mogles sie pokusic o lekki tuning w shopie, przynajmniej eliminujac bledy rendera (jakies dziwne kropy w wielu miejscach).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pecet Dzięki. następne studio będzie lepsze, bo będzie następne ponieważ podpasował mi taki sposób prezentacji :)

fletcher Dzięki :) Wiedziałem o tych lampach i przeoczyłem je znowu.

EDIT: Stachu Dobre informacje, sprawdzę to z tym studiem :) Dzięki

vision Te zaśnieżenie próbowałem w szopie jakoś wytuszować, ale dało to jeszcze gorszy rezultat, więc zostało tak :). Ale macie jakieś przypuszczenia w ogóle dlaczego tak się stało?

bbandi Dzięki :) ale na ten samochód jestem już na nie. Może kiedyś do niego wrócę ale raczej zakładam realistyczną wersje, że porośnie go spora warstwa kurzu. Chcę zrobić coś nowego wreszcie :)

Edytowane przez Smoku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

freqfreq renderowane vray 1,5, materiał jest to vray plastic standardowy plus wepchnięte w kanał bump textura skóry.

blomd to bardzo możliwe ponieważ na wnętrze zmniejszyłem ustawienia by szybciej wyszedł render, zrobię próbę jakiś z wyższymi ustawieniami, tak ku samemu sprawdzeniu pochodzenia problemu. Dodam jeszcze że ten problem wystąpił przy oświetlaniu vray light`ami, przy vray sun było ok.

plasti Dzięki :) Wyszło jak wyszło następnym razem będzie mam nadzieję lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności