Napisano 31 Grudzień 201014 l Witam, mam do zaprezentowania Mitsubishi 3000 GT z 1991 r, które powstawało od października w ramach mini bitwy, samochód 88-95. Nie jestem pewien czy to w ogóle nadaje się do działu FW, bo nie jest to skończone auto i można by wiele poprawić, a właściwie zrobić od nowa. Rendery pozostawiają wiele do życzenia jak i sam model. Ale z drugiej strony nie mam zamiaru do tego wracać bo ile można męczyć jeden projekt. Czas zabrać się za coś nowego ze zdobytym doświadczeniem. Dziękuję wszystkim, którzy mi pomagali w bitwie :) KLIK ->1920x1080 KLIK ->1920x1080 KLIK ->1920x1080 KLIK ->1920x1080 Wiem, że coś schrzaniłem z materiałami wnętrza, no ale trudno już nie zdążę tego poprawić ani nawet mi się nie chce, ale może wiecie co może być tego przyczyną?
Napisano 31 Grudzień 201014 l Pamiętając początek to niezły postęp zrobiłeś ;) Rendery sprawiają wrażenie niebyt dopracowanych, zwłaszcza te 'zaśnieżone' materiały. W sumie to 1,2 i 4 nawet nie najgorzej wyglądają. Jakby trochę urozmaicić studio (szaaarość) i zrobić np. wykładzinę mającą fakturę zamiast lustrzanej podłogi mogło by być ciekawiej.
Napisano 31 Grudzień 201014 l noo żeś się wyrobił na ostatnią chwile :) to duży + co do renderów, podobaja mi sie nawet 2 i 4 niestety materiały słabo wyszły. niepotrzebnie to studio ma błyszczacą podłoge. lakier ma jakies takie przypadkowe odbicia i zbdyt jednolite. hm nie wiem jak to wytłumaczyć najlepiej pooglądać na fotkach aut w studio jak się odbicia ukladają. polecam świecić w ściany a nie w auto. wtedy uzyska się ładne gradienty na lakierze (odbijające się studio) i unikniesz tych wypalonych białych prostokątów. bardzo niepokojące są te kropki na materiałach w wnętrzu i we wlotach w przednim zderzaku.co do szczegółów to szkoda ze nadkola mają w środku lakier. poza tym model auta wyszedł bardzo fajnie i napewno zrobienie go bardzo duzo ci dało. mysle ze z następnym będzie jeszcze lepiej. pozdro!
Napisano 31 Grudzień 201014 l No stary jak dla mnie jesteś największym zwycięzcą bitwy bez względu kto wygra w głosowaniu ;]. Zrobiłeś ogromny postęp. Co do renderów to 2 i 4 najlepsze może przez to że nie widać tak na nich niedociągnięć w renderze. Na 1,2,3 chyba lewitują lampy ;)
Napisano 31 Grudzień 201014 l super pomysl na prezentacje, bardzo ladnie ustawione wstepne swiatlo, ale brakuje wykonczenia. Przescieradla jednak bym nie dawal pod autko, lepiej by wygladaj z blyszczaca podloga jak juz ktos wspomnial. Mogles sie pokusic o lekki tuning w shopie, przynajmniej eliminujac bledy rendera (jakies dziwne kropy w wielu miejscach).
Napisano 31 Grudzień 201014 l Gratulacje ukończenia (zgodnie z terminem konkursu), jednak pracuj nadal nad tym samochodem. Ogólnie zrobiłeś najwięcej detalu ze wszystkich i to na niezłym poziomie, chyba że ktoś się jeszcze ujawni z jakąś niespodzianką.Pozdro
Napisano 31 Grudzień 201014 l Autor pecet Dzięki. następne studio będzie lepsze, bo będzie następne ponieważ podpasował mi taki sposób prezentacji :) fletcher Dzięki :) Wiedziałem o tych lampach i przeoczyłem je znowu. EDIT: Stachu Dobre informacje, sprawdzę to z tym studiem :) Dzięki vision Te zaśnieżenie próbowałem w szopie jakoś wytuszować, ale dało to jeszcze gorszy rezultat, więc zostało tak :). Ale macie jakieś przypuszczenia w ogóle dlaczego tak się stało? bbandi Dzięki :) ale na ten samochód jestem już na nie. Może kiedyś do niego wrócę ale raczej zakładam realistyczną wersje, że porośnie go spora warstwa kurzu. Chcę zrobić coś nowego wreszcie :) Edytowane 31 Grudzień 201014 l przez Smoku
Napisano 31 Grudzień 201014 l Smoku a ty tego nie renderowałeś może już vray'em 2.0? Ten materiał wnętrza to wygląda jak VrayCarPaintMtl właśnie z nowego 2.0 Co to za materiał tam nałożyłeś? Mógłbyś pokazać jak on wygląda?
Napisano 1 Styczeń 201114 l Te "zaśnieżenia" są najprawdopodobniej od słabych ustawień irradiance map. Pomysł na render bardzo ciekawy.
Napisano 1 Styczeń 201114 l 3 pierwsze to czysta fotografia slabszym aparatem, reszta juz odbiega jakoscia :] ogolnie bardzo dobry swiezy pomysl ze studiem, samochodzik rowniez super wymodelowany, ogolnie duzy + :)
Napisano 1 Styczeń 201114 l Autor freqfreq renderowane vray 1,5, materiał jest to vray plastic standardowy plus wepchnięte w kanał bump textura skóry. blomd to bardzo możliwe ponieważ na wnętrze zmniejszyłem ustawienia by szybciej wyszedł render, zrobię próbę jakiś z wyższymi ustawieniami, tak ku samemu sprawdzeniu pochodzenia problemu. Dodam jeszcze że ten problem wystąpił przy oświetlaniu vray light`ami, przy vray sun było ok. plasti Dzięki :) Wyszło jak wyszło następnym razem będzie mam nadzieję lepiej.
Napisano 4 Styczeń 201114 l No... Użyję mojego ulubionego słowa. Masakra. :) Naprawdę świetnie wyszło! //przepraszam że teraz dopiero ale wcześniej nie widziałem topicu :P