Napisano 4 Październik 201014 l No to i ja zakładam wątek. BMW e36 coupe w wersji M-pakietowej. czyli bez różnicy z zewnątrz czy to M3 czy po prostu e36 coupe z M-pakietem. pozdrawiam i powodzenia wszystkim życzę
Napisano 4 Październik 201014 l Autor Więc tak, wstępna bryła zrobiona, jeden subdiv walnięty i teraz dzielenie blach i wycinanie kształtów przedemną. przednie nerki i cały ich pas posypał się przez symmetry, będę walczył nad tym. dół tylniego słupka nad nadkolem jest rozwiązany dziwnie ale tam jest dziwna ta blacha http://photos.webridestv.com/datastore/images/user/ab396f59770d2e638e6809cc461732c1/BMW_E36_318is_168628_20081220.JPG jeszcze będę nad tym myślał najwyżej cofnę się w tym płacie blachy do wcześniejszego subd. tył też jeszcze czeka na poprawki topologii
Napisano 4 Październik 201014 l u najs tylko parę bugów, ale nie niemożliwych do naprawy :D dlaczego nie robiłeś od razu zderzaków, teraz będziesz miał mały problem, przy takiej gęstości trudniej operować plaszczyznami
Napisano 5 Październik 201014 l no z tymi zderzakami możesz mieć ciężko generalnie ładnie tylko tylne nadkole krzywo troszkę ;)
Napisano 5 Październik 201014 l Widzę parę błędów przy tylnym reflektorze. Ale skoro będziesz poprawiał tył :)
Napisano 14 Październik 201014 l Wszystko fajnie, pięknie i równo :) Tylko miałem nadzieje, że zrobisz oryginalne kółka od e36 M3 :) Tak, wiem regulamin zezwala na tunning i zmiany optyczne, ale zawsze mialem słabość do tych oryginalnych kół w e36 w M pakiecie :D
Napisano 14 Październik 201014 l Autor ale to SĄ przecież oryginalne felgi z M3. M-contour. jak kto woli M-kontury.
Napisano 14 Październik 201014 l Ten podwójny chamfer na środku otworu musisz jakoś wykończyć, bo w tym momencie pojawia się tam bug ;)
Napisano 14 Październik 201014 l Autor który dokladnie? na feldze przy dużych dziurach na śruby a środkiem felgi-miejscem na dekielek? Edytowane 14 Październik 201014 l przez Orangegraphics
Napisano 14 Październik 201014 l Xiz0r tak zauważyłem, że Tobie też podobają się solidy :) Tak trzymać! Świetnie idzie!
Napisano 14 Październik 201014 l W widoku z przodu/tyłu zauważysz, że boki auta są prostopadłe do podłoża. Żadne auto tak nie ma (no dobra, nie mogę powiedzieć tego z całkowitą pewnością... ale ręczę, że ten model BMW tak nie ma :p). Co jeszcze tyczy się niezgodności, to zbyt gruba obwódka grilla. I właściwie chyba to tyle. Przy głównym wlocie w zderzaku, przy dolnych jego rogach coś się gniecie, masz tam z siatką nieźle namieszane. A propos głównego wlotu, to myślę, że chamfer jest zbyt miękki.
Napisano 14 Październik 201014 l Autor dzieki kratz za komenty, linia boku może rzeczywiście troszkę mało zaokrąglona, ale taka prosta jest w tym aucie. spróbuje poprawić co do obwódki nerek to zrobiłem po prostu tą po face-liftingu edit: podłubałem troche przy feldze i znaczek wymodelowałem: Edytowane 14 Październik 201014 l przez Orangegraphics
Napisano 14 Październik 201014 l Autor felgi z obręczą nie będę łączył;) chyba że później. te podwójne chamfery są aby łuk był taki jak ma być. W niczym na moje oko nie przeszkadzają
Napisano 14 Październik 201014 l Na raczej nie psują wyglądu, ale połączyć to by jednak chyba wypadało :) rzuca się w oczy
Napisano 14 Październik 201014 l Przeszkadzają i to bardzo, zawężają w tym miejscu krawędź, pociągnij je dalej.
Napisano 14 Październik 201014 l oj nie trudno byłoby połączyć je z obręczą :P po za tym chmfer pojedyńczy coś mi sie wydaje ze z tą topologia to troche nie wypał :(
Napisano 25 Grudzień 201014 l Autor Praca, uczelnia, życie, wogóle czasu nie ma, ale dalej dłubie wieczorami raz za czas. bardzo chce skończyć ten model, i skończe ale chce go zrobić z bardzo dużą dbałością o detale, więc się kula jak się kula, powoli ;) Troche modellingu hehah. wytykać błędy prosze. pozdrawiam
Napisano 25 Grudzień 201014 l Hmm no jest ładnie. Tam na rogu reflektora przedniego tuż pod tym przetłoczeniem to bug, czy wina słabego screena? EDIT: tak patrzę, czy tam nie ma grubości po prostu? Edytowane 25 Grudzień 201014 l przez Smoku
Napisano 23 Styczeń 201114 l Model mocno nierówny w sensie, że są miejsca bardzo ładne(np. zderzaki, detale) i bardzo pokrzywione (szyby, zwłaszcza boczne, słupek c, trochę też okolice tylnych lamp). Z niezgodności najbardziej w oczy rzucają się nadkola, które mają zbyt ostrego chamfera.
Napisano 24 Styczeń 201114 l Autor Możesz pecet konkretami sypnąć? co jest konkretnie źle? a nie ogóły, bo niestety nie widzę nierówności tylnych lamp. Najlepiej pomaziać na screenach. Na bocznych szybach wiem że coś dziwnego się dzieje na shaderach, ale geometria jest prosta i w porządku. na razie je zostawiam, jeśli na renderze też będą źle wyglądać to je zrobie od początku. Co do słupka C to pisałem o tym na 1 stronie tematu. On jest taki dziwny, i siedziałem nad nim masakrycznie długo. to zejście z słupka do bagażnika, tam jest ucięcie lini jakby i wchodzi jeszcze podłużny garb. tutaj mam linka jak to wygląda: http://photos.webridestv.com/datastore/images/user/ab396f59770d2e638e6809cc461732c1/BMW_E36_318is_168628_20081220.JPG Chamfer nadkoli już poprawiony, dzięki wielkie
Napisano 24 Styczeń 201114 l czerwone - bugi/krzywo (tych na klapie nie jestem pewien, obrazki mają dużą kompresje) zielone - moim zdaniem linia nie powinna być wybrzuszona >> refka żółte - niezgodności, które zauważyłem przy porównaniu do zdjecia które dałeś w poprzednim poscie, cała ta linia idąca od blach na lampami do szyb bocznych jest nie taka jak trzeba, na tym zdjęciu świetnie widać jak powinno być
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto