Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

No to i ja zakładam wątek.

 

BMW e36 coupe w wersji M-pakietowej. czyli bez różnicy z zewnątrz czy to M3 czy po prostu e36 coupe z M-pakietem.

 

pozdrawiam i powodzenia wszystkim życzę

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 11k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Więc tak, wstępna bryła zrobiona, jeden subdiv walnięty i teraz dzielenie blach i wycinanie kształtów przedemną.

 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

7.JPG

 

przednie nerki i cały ich pas posypał się przez symmetry, będę walczył nad tym.

 

dół tylniego słupka nad nadkolem jest rozwiązany dziwnie ale tam jest dziwna ta blacha

 

http://photos.webridestv.com/datastore/images/user/ab396f59770d2e638e6809cc461732c1/BMW_E36_318is_168628_20081220.JPG

 

jeszcze będę nad tym myślał najwyżej cofnę się w tym płacie blachy do wcześniejszego subd.

 

tył też jeszcze czeka na poprawki topologii

Napisano

u najs tylko parę bugów, ale nie niemożliwych do naprawy :D

 

dlaczego nie robiłeś od razu zderzaków, teraz będziesz miał mały problem, przy takiej gęstości trudniej operować plaszczyznami

Napisano

no z tymi zderzakami możesz mieć ciężko

generalnie ładnie tylko tylne nadkole krzywo troszkę ;)

Napisano

Widzę parę błędów przy tylnym reflektorze. Ale skoro będziesz poprawiał tył :)

Napisano

Wszystko fajnie, pięknie i równo :) Tylko miałem nadzieje, że zrobisz oryginalne kółka od e36 M3 :) Tak, wiem regulamin zezwala na tunning i zmiany optyczne, ale zawsze mialem słabość do tych oryginalnych kół w e36 w M pakiecie :D

Napisano

Ten podwójny chamfer na środku otworu musisz jakoś wykończyć, bo w tym momencie pojawia się tam bug ;)

Napisano
  • Autor

który dokladnie?

 

na feldze przy dużych dziurach na śruby a środkiem felgi-miejscem na dekielek?

Edytowane przez Orangegraphics

Napisano

W widoku z przodu/tyłu zauważysz, że boki auta są prostopadłe do podłoża. Żadne auto tak nie ma (no dobra, nie mogę powiedzieć tego z całkowitą pewnością... ale ręczę, że ten model BMW tak nie ma :p). Co jeszcze tyczy się niezgodności, to zbyt gruba obwódka grilla. I właściwie chyba to tyle. Przy głównym wlocie w zderzaku, przy dolnych jego rogach coś się gniecie, masz tam z siatką nieźle namieszane. A propos głównego wlotu, to myślę, że chamfer jest zbyt miękki.

Napisano
  • Autor

dzieki kratz za komenty, linia boku może rzeczywiście troszkę mało zaokrąglona, ale taka prosta jest w tym aucie. spróbuje poprawić

31775880026_large.jpg

 

 

co do obwódki nerek to zrobiłem po prostu tą po face-liftingu

 

121.12.36.019M.jpg

31775880024_large.jpg

 

 

edit:

 

podłubałem troche przy feldze i znaczek wymodelowałem:

 

13.jpg

14.jpg

12.jpg

15.jpg

Edytowane przez Orangegraphics

Napisano
  • Autor

felgi z obręczą nie będę łączył;) chyba że później.

 

te podwójne chamfery są aby łuk był taki jak ma być. W niczym na moje oko nie przeszkadzają

Napisano

Na raczej nie psują wyglądu, ale połączyć to by jednak chyba wypadało :) rzuca się w oczy

Napisano

Przeszkadzają i to bardzo, zawężają w tym miejscu krawędź, pociągnij je dalej.

Napisano

oj nie trudno byłoby połączyć je z obręczą :P po za tym chmfer pojedyńczy coś mi sie wydaje ze z tą topologia to troche nie wypał :(

Napisano
  • Autor

Praca, uczelnia, życie, wogóle czasu nie ma, ale dalej dłubie wieczorami raz za czas. bardzo chce skończyć ten model, i skończe ale chce go zrobić z bardzo dużą dbałością o detale, więc się kula jak się kula, powoli ;)

 

Troche modellingu hehah. wytykać błędy prosze. pozdrawiam

 

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

Napisano

Hmm no jest ładnie. Tam na rogu reflektora przedniego tuż pod tym przetłoczeniem to bug, czy wina słabego screena?

EDIT: tak patrzę, czy tam nie ma grubości po prostu?

Edytowane przez Smoku

Napisano

Model mocno nierówny w sensie, że są miejsca bardzo ładne(np. zderzaki, detale) i bardzo pokrzywione (szyby, zwłaszcza boczne, słupek c, trochę też okolice tylnych lamp). Z niezgodności najbardziej w oczy rzucają się nadkola, które mają zbyt ostrego chamfera.

Napisano
  • Autor

Możesz pecet konkretami sypnąć? co jest konkretnie źle? a nie ogóły, bo niestety nie widzę nierówności tylnych lamp. Najlepiej pomaziać na screenach. Na bocznych szybach wiem że coś dziwnego się dzieje na shaderach, ale geometria jest prosta i w porządku. na razie je zostawiam, jeśli na renderze też będą źle wyglądać to je zrobie od początku.

 

Co do słupka C to pisałem o tym na 1 stronie tematu.

 

On jest taki dziwny, i siedziałem nad nim masakrycznie długo. to zejście z słupka do bagażnika, tam jest ucięcie lini jakby i wchodzi jeszcze podłużny garb.

 

tutaj mam linka jak to wygląda:

 

http://photos.webridestv.com/datastore/images/user/ab396f59770d2e638e6809cc461732c1/BMW_E36_318is_168628_20081220.JPG

 

Chamfer nadkoli już poprawiony, dzięki wielkie

Napisano

m3e36_bugs.jpg

czerwone - bugi/krzywo (tych na klapie nie jestem pewien, obrazki mają dużą kompresje)

zielone - moim zdaniem linia nie powinna być wybrzuszona >> refka

żółte - niezgodności, które zauważyłem przy porównaniu do zdjecia które dałeś w poprzednim poscie, cała ta linia idąca od blach na lampami do szyb bocznych jest nie taka jak trzeba, na tym zdjęciu świetnie widać jak powinno być

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności