Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Całe wypociny z projektu w którym jestem grafikiem.

Przypominam, że na innych forach mam również login RKotern.

 

montc.jpg tenteight.jpg

signumstand.jpgparmashie2ld.jpglongoctash.jpg

roundhsield.jpggallicalancea.jpglatepugio.jpg

turfcutter.jpg dolabra.jpg

CelticLaeneTypeIII_.jpg pilamuralia.jpg legkit.jpg

lightpilum.jpg ovalscuta.jpg heavypilum.jpg

 

Obecnie nie tylko tworze modele o jednej tematyce. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pokaże coś innego :P

Pozdro

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może szału nie ma, ale modeliki ok. Pokaż jeszcze siatki i uv, jakieś dane techniczne, to powiem więcej.

Napisano

Modele jak się na nie patrzy mówią jedno - one nie są dostosowane do gameartu. Mówię tutaj o liczbie poly w naprawdę małych miejscach, które są nieznaczne dajesz dużo poly, co jest bezsensowne. Tekstury jak się na nie patrzy też są za duże jak na tak małe obiekty. Takie wnioski mi przychodzą na myśl jak widzę te obiekty, w sumie czekam na udowodnienie mojej tezy przez podanie danych technicznych modeli.

Napisano

moze nie sa realtime'owe tylko jako ikony do gry.

Napisano

Podejrzewam że jest tak jak ola-f mówi - wygląda to raczej jak itemy do obrazków/ikon.

Napisano
  • Autor

Sorry za to, pokazałem promocyjne screeny zamiast danych :P

Jak będę miał czas to wstawię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności