Grzechu 12 Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 Całe wypociny z projektu w którym jestem grafikiem. Przypominam, że na innych forach mam również login RKotern. Obecnie nie tylko tworze modele o jednej tematyce. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie pokaże coś innego :P Pozdro
F/X Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 Może szału nie ma, ale modeliki ok. Pokaż jeszcze siatki i uv, jakieś dane techniczne, to powiem więcej.
Sliterin Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 Modele jak się na nie patrzy mówią jedno - one nie są dostosowane do gameartu. Mówię tutaj o liczbie poly w naprawdę małych miejscach, które są nieznaczne dajesz dużo poly, co jest bezsensowne. Tekstury jak się na nie patrzy też są za duże jak na tak małe obiekty. Takie wnioski mi przychodzą na myśl jak widzę te obiekty, w sumie czekam na udowodnienie mojej tezy przez podanie danych technicznych modeli.
olaf Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 moze nie sa realtime'owe tylko jako ikony do gry.
ultrakaka Napisano 10 Październik 2010 Napisano 10 Październik 2010 Podejrzewam że jest tak jak ola-f mówi - wygląda to raczej jak itemy do obrazków/ikon.
Grzechu 12 Napisano 24 Październik 2010 Autor Napisano 24 Październik 2010 Sorry za to, pokazałem promocyjne screeny zamiast danych :P Jak będę miał czas to wstawię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się