maury Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 Cześć wszystkim! Tytuł tematu oddaje moją reakcje (okrzyk), kiedy zobaczyłem efekt mojego renderingu. Piksele zamazały detale obiektu, a konkretniej silnika. Nie mam pojęcia od czego zacząć i gdzie szukać błędu:/ oswietlenie sklada się z 2 target light i mapy hdri. Przypuszczam, że to moze byc spowodowane mala ilością fotonów, ale żeby aż tak? Jak wiecie jak temu zaradzić, to proszę o Waszą pomoc. Dzięki:) a oto przed Państwem pikseloza we własnej osobie;)
Vega Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 Napisz w czym renderujesz, jaki program, silnik, itd. :)
maury Napisano 20 Październik 2010 Autor Napisano 20 Październik 2010 a sorry, się rozpędziłem:P 3ds max 2010, mental ray, ustawienia raczej standardowe (choć trochę majstrowałem przy hdr).
maury Napisano 20 Październik 2010 Autor Napisano 20 Październik 2010 (edytowane) zmieniłem w GI sampling do 3,0 i photons do 1000 i nic nie dało... a to może mieć coś wspólnego z cieniem? moze chodzi o zmiekczenie. Spróbuje zimportować silnik do sceny z ustawieniami standardowymi, bez kombinacji, zobaczę co sie wtedy stani;) blinq - heh pomyślałem nie o tym samplingu, rzeczywiście działa i jest już wszystko ok:D i dlatego lubie to forum;D DZIĘKI! Edytowane 20 Październik 2010 przez maury
Simple_man Napisano 20 Październik 2010 Napisano 20 Październik 2010 Sprawdź AA jakie masz ustawione i czy przypadkiem nie zmieniłeś ustawień.
maury Napisano 21 Październik 2010 Autor Napisano 21 Październik 2010 za wcześnie sie cieszylem, po zwiekszeniu samplingu mam lepszy kontrast i detal, ale dalej te cienie marnie wygladają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się