Skocz do zawartości

Pikseloza, że szok!


maury

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

Tytuł tematu oddaje moją reakcje (okrzyk), kiedy zobaczyłem efekt mojego renderingu. Piksele zamazały detale obiektu, a konkretniej silnika. Nie mam pojęcia od czego zacząć i gdzie szukać błędu:/ oswietlenie sklada się z 2 target light i mapy hdri. Przypuszczam, że to moze byc spowodowane mala ilością fotonów, ale żeby aż tak? Jak wiecie jak temu zaradzić, to proszę o Waszą pomoc.

Dzięki:)

 

a oto przed Państwem pikseloza we własnej osobie;)

pikselozazeszok.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

zmieniłem w GI sampling do 3,0 i photons do 1000 i nic nie dało... a to może mieć coś wspólnego z cieniem? moze chodzi o zmiekczenie. Spróbuje zimportować silnik do sceny z ustawieniami standardowymi, bez kombinacji, zobaczę co sie wtedy stani;)

 

blinq - heh pomyślałem nie o tym samplingu, rzeczywiście działa i jest już wszystko ok:D i dlatego lubie to forum;D

 

DZIĘKI!

Edytowane przez maury
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności