Napisano 20 Październik 201014 l Mam kilka materialow które różnią się tylko texami, domyślam sie że jest jakieś proste wyrażenie lub inny sposób żeby zmiany w 1 materiale wpływały na pozostałe. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł? Może jakiś materiał do tego jest?
Napisano 21 Październik 201014 l Autor dzieki wam, jutro potestuje. Powiedzcie mi jeszcze czy to dziala z podmiana tekstur na pewno? w linku ktory podal piszpan zmieniaja tylko parametry shadera, kolory itp. (dalem ktoremus z was repa i juz drugiemu nie moge, dziwne. sorry)
Napisano 21 Październik 201014 l Poczytaj helpa, w Maya jest niezle opisany switch node z obrazkami, a pisania to za dużo by było bo nie jest to najbardziej intuicyjny node w Maya.
Napisano 21 Październik 201014 l beny jesteś pewny, że Single Switch? wydaje mi się że jeśli textura ma przekazywać 3 wartości RGB to potrzeba tak jak pisze piszpan Triple Switcha a nie singla :)
Napisano 21 Październik 201014 l jestem pewny - oczywiście trilple switch tez to zrobi tylko to będzie polowanie armatą na muchę. Chyba że będzie mało obiektów i nie potrzbe kontrolować tego rampem ... to żeby "zaoszczędzić" jeden krok pośredni faktycznie lepiej użyć triple switch noda po prostu. Edit: Chyba ja z armatą na muchy wyskoczyłem ... jak Gomez chce po prostu modyfikować jeden shader, żeby zmieniać kilka obiektów to faktycznie lepiej użyć po prostu tripple switch noda na sztywno przekazywać RGB i mieć z głowy ... bo ja zawsze używam single switch noda do kontrolowania rampa do któego mam podpięte textury, osiądając w ten sposób wariację wyglądu na obiektach podobnych, a jak to jest 5 czy nawet 10 obiektów to nie ma co się chrzanić. Edytowane 21 Październik 201014 l przez beny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto