Skocz do zawartości

Instancjonowanie materiałów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam kilka materialow które różnią się tylko texami, domyślam sie że jest jakieś proste wyrażenie lub inny sposób żeby zmiany w 1 materiale wpływały na pozostałe. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł? Może jakiś materiał do tego jest?

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

dzieki wam, jutro potestuje. Powiedzcie mi jeszcze czy to dziala z podmiana tekstur na pewno? w linku ktory podal piszpan zmieniaja tylko parametry shadera, kolory itp. (dalem ktoremus z was repa i juz drugiemu nie moge, dziwne. sorry)

Napisano

Poczytaj helpa, w Maya jest niezle opisany switch node z obrazkami, a pisania to za dużo by było bo nie jest to najbardziej intuicyjny node w Maya.

Napisano (edytowane)

jestem pewny - oczywiście trilple switch tez to zrobi tylko to będzie polowanie armatą na muchę. Chyba że będzie mało obiektów i nie potrzbe kontrolować tego rampem ... to żeby "zaoszczędzić" jeden krok pośredni faktycznie lepiej użyć triple switch noda po prostu.

 

Edit: Chyba ja z armatą na muchy wyskoczyłem ... jak Gomez chce po prostu modyfikować jeden shader, żeby zmieniać kilka obiektów to faktycznie lepiej użyć po prostu tripple switch noda na sztywno przekazywać RGB i mieć z głowy ... bo ja zawsze używam single switch noda do kontrolowania rampa do któego mam podpięte textury, osiądając w ten sposób wariację wyglądu na obiektach podobnych, a jak to jest 5 czy nawet 10 obiektów to nie ma co się chrzanić.

Edytowane przez beny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności