Gomez Napisano 20 Październik 2010 Share Napisano 20 Październik 2010 Mam kilka materialow które różnią się tylko texami, domyślam sie że jest jakieś proste wyrażenie lub inny sposób żeby zmiany w 1 materiale wpływały na pozostałe. Czy ktoś z was ma jakiś pomysł? Może jakiś materiał do tego jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piszpan Napisano 21 Październik 2010 Share Napisano 21 Październik 2010 Triple Switch pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 21 Październik 2010 Share Napisano 21 Październik 2010 Single Switch jeżeli tylko texturami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 21 Październik 2010 Autor Share Napisano 21 Październik 2010 dzieki wam, jutro potestuje. Powiedzcie mi jeszcze czy to dziala z podmiana tekstur na pewno? w linku ktory podal piszpan zmieniaja tylko parametry shadera, kolory itp. (dalem ktoremus z was repa i juz drugiemu nie moge, dziwne. sorry) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 21 Październik 2010 Share Napisano 21 Październik 2010 Poczytaj helpa, w Maya jest niezle opisany switch node z obrazkami, a pisania to za dużo by było bo nie jest to najbardziej intuicyjny node w Maya. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 21 Październik 2010 Share Napisano 21 Październik 2010 beny jesteś pewny, że Single Switch? wydaje mi się że jeśli textura ma przekazywać 3 wartości RGB to potrzeba tak jak pisze piszpan Triple Switcha a nie singla :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 21 Październik 2010 Share Napisano 21 Październik 2010 (edytowane) jestem pewny - oczywiście trilple switch tez to zrobi tylko to będzie polowanie armatą na muchę. Chyba że będzie mało obiektów i nie potrzbe kontrolować tego rampem ... to żeby "zaoszczędzić" jeden krok pośredni faktycznie lepiej użyć triple switch noda po prostu. Edit: Chyba ja z armatą na muchy wyskoczyłem ... jak Gomez chce po prostu modyfikować jeden shader, żeby zmieniać kilka obiektów to faktycznie lepiej użyć po prostu tripple switch noda na sztywno przekazywać RGB i mieć z głowy ... bo ja zawsze używam single switch noda do kontrolowania rampa do któego mam podpięte textury, osiądając w ten sposób wariację wyglądu na obiektach podobnych, a jak to jest 5 czy nawet 10 obiektów to nie ma co się chrzanić. Edytowane 21 Październik 2010 przez beny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się