Skocz do zawartości

Instancjonowanie materiałów


Gomez

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jestem pewny - oczywiście trilple switch tez to zrobi tylko to będzie polowanie armatą na muchę. Chyba że będzie mało obiektów i nie potrzbe kontrolować tego rampem ... to żeby "zaoszczędzić" jeden krok pośredni faktycznie lepiej użyć triple switch noda po prostu.

 

Edit: Chyba ja z armatą na muchy wyskoczyłem ... jak Gomez chce po prostu modyfikować jeden shader, żeby zmieniać kilka obiektów to faktycznie lepiej użyć po prostu tripple switch noda na sztywno przekazywać RGB i mieć z głowy ... bo ja zawsze używam single switch noda do kontrolowania rampa do któego mam podpięte textury, osiądając w ten sposób wariację wyglądu na obiektach podobnych, a jak to jest 5 czy nawet 10 obiektów to nie ma co się chrzanić.

Edytowane przez beny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności