Napisano 25 Październik 201014 l Nie mam pojęcia jak wykonać lustrzane odbicie obiektu w Blender 2.5 może ktoś mi podpowie.:mad:
Napisano 25 Październik 201014 l dokładnie tak samo jak w 2.49b tylko, że modyfikatory są w innym miejscu. 1. - wybierasz modyfikatory 2. - potem mirror 3. zaznacz odpowiednią oś i gotowe odwiedź sobie: http://www.katsbits.com/tutorials/ http://cg.tutsplus.com/tutorials/blender/using-indirect-lighting-in-blender-2-5/ dobre wprowadzenie w generalne różnice między blenderem 2.5 a starszymi wersjami. Poza tym jest masa tutoriali, szukaj a znajdziesz. http://www.blenderguru.com/ http://www.blendercookie.com/
Napisano 14 Listopad 201014 l nie wiem, czy odpowiedz wystarczyła (pewnie tak) ale jeśli chodziło tylko o to, żeby flipnąć obiekt przez iksa (nie robić kopii/drugiej połówki) to najszybciej: s x -1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto