Gość akubaty Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 Nie mam pojęcia jak wykonać lustrzane odbicie obiektu w Blender 2.5 może ktoś mi podpowie.:mad:
olaf Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 mirror w modifiers - erm sorry to w 2.4x
Gumen Napisano 25 Październik 2010 Napisano 25 Październik 2010 dokładnie tak samo jak w 2.49b tylko, że modyfikatory są w innym miejscu. 1. - wybierasz modyfikatory 2. - potem mirror 3. zaznacz odpowiednią oś i gotowe odwiedź sobie: http://www.katsbits.com/tutorials/ http://cg.tutsplus.com/tutorials/blender/using-indirect-lighting-in-blender-2-5/ dobre wprowadzenie w generalne różnice między blenderem 2.5 a starszymi wersjami. Poza tym jest masa tutoriali, szukaj a znajdziesz. http://www.blenderguru.com/ http://www.blendercookie.com/
ikkiz Napisano 14 Listopad 2010 Napisano 14 Listopad 2010 nie wiem, czy odpowiedz wystarczyła (pewnie tak) ale jeśli chodziło tylko o to, żeby flipnąć obiekt przez iksa (nie robić kopii/drugiej połówki) to najszybciej: s x -1
Gość akubaty Napisano 28 Listopad 2010 Napisano 28 Listopad 2010 Fantastycznie bardzo dziękuję za podpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się