Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

po odkopanym przez hajera przodowego mojego starego posta oraz po wielu upomnieniach, ze bmw vision nie pasuje na wsioskiej uliczce, postanowilem zrobic je w koncu w studio z pi razy drzwi zblizonym wnetrzem...

 

tak wiec prosze:

 

 

3ds max vray ps

 

bmw1.jpg

 

bmw2.jpg

 

ver2

bmw1new.jpg

Edytowane przez plasti
  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ten niebieski powinien być dużo bardziej jaskrawy, trochę nawet jakby fluorescencyjny. u ciebie jest hmmm mooocno szary. a to bardzo mocny akcent w tym koncepcie. ale ogólnie rendery spoko.

 

Pozdr.

Napisano

No wreszcie;)

 

Chrom jest zarąbisty, odbicie ktore biegnie przez szybe i na czesc maski rowniez wyszło super;) Jest co prawda kilka miejsc modelowo trudnych ktore psują efekt(nie ma sensu zebym wymieniał bo model zrobiony łohoho temu). Reszta tak jak przedmowcy.. Lepiej osadzic koła zeby dodać masywnosci i materiał opon i samych felg(mimo ze prawie zgodne z refkami no to jednak nie fajnie wyglada taka guma resorakowata). Barwy celowo zdesaturowane? Niebieski wyszedł b. ponuro. Tyle z marudzenia.

 

Fajnie studia robisz w tej Vce, next model please;)

Napisano (edytowane)

wielkie dzieki panowie, nie sadzilem ze taka aprobata po czasie bedzie:]

 

co do modelu nierozumiem troche co mam osadzac?, samochod jest w normalnym studio, stoi na meshu, nie wiem, moze moja wizja wam nie podeszla:P, chcialem uzyskac taki efekt zatracania sie plaszczyzny, no ale coz, tak wyszlo, 3ci raz juz nie podchodze:P:P

 

view jak cos

bmw_siatka.jpg

Edytowane przez plasti
Napisano

Fakt - chrom wyszedł bardzo ładnie (nerki z finami), ale sam model i jego "poza" odbiega od pokazania tej agresji Vision'a. Przede wszystkim jest to szeroki samochód, więc mała ogniskowa i zbliżenie bardziej na przód a nie bok (60/40). Lakier ma również charakterystykę chromu a prawdziwy Vision nie (popatrz na tylni deflektor i światło u siebie i porównaj z oryginałem). Ponadto napis na oponach (raczej zbędny) jest "in" a powinien być "out".

 

Studio jest bardzo przyjemne i sam chciałbym umieć takie wykonać, ale IMO jest w nim za mało światła i np. niebieski lakier nie ma tego pięknego odbicia. To samo tyczy się czerwieni świateł.

 

Ogólnie bardzo mi się podoba sam model i jestem pod wrażeniem wiernego oddania kształtu :)

Napisano

Hmmm. Nie mówię że jest brzydki. W końcu są gusta i gusteczka. Ale może lepiej by wyglądał w widoku bardziej z przodu. Poza tym sam render nieciekawy. Miejscami mocno klampnięte odbicia i specular, przez co widać takie szarpane linie i ząbki. Tam pod drzwiami trochę krzywo. Co się stało z błękitnym światłem? Ta flara to tanie efekciarstwo. Dlaczego nie ma modelki głaskającej maskę?

Nie przyłożyłeś się do tej roboty. Zresztą sam samochód to taki iPod na 4 kołach.

Pamiętaj że każda krytyka jest wartościowa i pozwala się rozwinąć, dlatego przyjmij ją z uśmiechem na ustach (ale nie zamieszczaj zdjęcia na dowód).

Napisano

widzialem kiedys fotkę z sesji koles mial jarzenowki porozkladane na podlodze i ogolnie fotka wygladala niezle przez to (a moze nie przez to) :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności