ti-tech Napisano 3 Listopad 2010 Napisano 3 Listopad 2010 Witam Problem tyczy się 3ds Maxa Mam taki problem - chce wcześniej przygotowane modele (np. jak pole, z drzewkiem i koniem pasącym się gdzie niepodal i chatka ze strzechy) tak zrenderować żeby wyszła mi z tego mapa na Bump. - żeby na przykład po nałożeniu tego jako tektura - zrobiła mi się płaskorzeźba z tym wlasnie widokiem. Ktos moze wie jak cos takiego zrobic? z góry dzieki. Pozdrawiam
KoMic Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 ola-f, Z do tego sie nie nada i to wogole. to zupelnie inaczej dziala. Tak sie zastanawiam czy moze zwykly fallow by nie pomogl. tzn wywalasz wszelkie cienie, swiatlo ambient, tworzysz matory material z fallow bialo/czarny do kanalu diffuze. Scianki rownolegle do kamery beda biale i w zaleznosci od przechylu beda sie sciemniac az do czarnego. sprobuj, nie wiem, czy to zadzila jako plaskorzesba: ]
olaf Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 jak się nie da jak robiłem tak nie raz kiedyś jak siedziałem więcej w 3d. tylko najlepiej poddać obraz filtrowaniu w ps ale to najlepiej sprawdzic jaki filtr będzie pasował do efektu. To co opisałeś da w sumie podobny efekt, tylko relacje miedzy obiektami będą mniej czytelne za to wgłębienia wyrazistsze.
Levus Napisano 5 Listopad 2010 Napisano 5 Listopad 2010 Z zdepth się da z całą pewnością tak jak olaf pisze. Można też próbował mixować zdepth i falloff (fresnel).
Rekomendowane odpowiedzi