Skocz do zawartości

Teksturowanie - problem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Siema. Od bardzo niedawna bawie sie w blenderze, zrobilem kilka tutoriali, ale ostatnio mialem wene i strzelilem sobie miecza :D (taka ciekawostka, sam nie wiem czemu, ale zawsze chcialem zrobic miecz). Jest to bardzo prosty model, ale w koncu sie ucze. Po "wymodelowaniu" miecza chcialem go oteksturowac, tez w celach edukacyjnych :cool:, tak tez uczynilem i efekt jest nastepujacy (tekstury to pierwsze lepsze z google grafika)

 

mieczyk.th.jpg

 

 

Wszystko cacy, model mi sie podoba, bo w koncu to moj 1 model zrobiony samemu, wiec postanowilem go zrednerowac, niestety po zrenderowaniu wyglada tak:

 

mieczg.th.jpg

 

 

Co jest nie tak? Co powinienem zrobic aby moj "mieczyk" po wyrenderowaniu wygladal tak jak model? Z gory dzieki za odpowiedz.

 

oteksturowalem to w UV/image editor

Edytowane przez Selo
  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Prawdopodobnie kliknąłeś 'Render this window'.

Klinknij f12, żeby zrobić render z kamery albo shift + p (blender 2.4x), żeby wyrenderować wybrany obszar. Żeby ustawić aktywną kamerę na aktualnym widoku klikasz ctrl + alt + num0.

Napisano

Robie przez "render current frame". Uzylem f12 i shift+p efekt ten sam. Dodam ze jak zrobie material i tam wczytam obraz to jest normalnie, ino wtedy caly model sie teksturuje wczytana teksturka i nie wiem co zrobic zeby go tak podzielic 50/50 jak mam zrobione w 1 screenie

Napisano

trzeba jeszcze ten sam obrazek, który rozcinałeś w UV editorze przypisać jako teksturę na panelu tekstury. Musisz mieć materiał, materiał musi mieć teksturę, a ta musi być dopasowana w UV Editorze - tak to rozumiem.

Napisano

Hmm, nie przypominam sobie zebym cos rozcinal :D Zrobilem tak jak tu

 

Tobie chodzi chyba o cos takiego

http://www.blender3d.pl/www/str/blh.php?blh=14&id=287

ale tu wysiadam na samym poczatku bo

"ponownie TAB i w chodzimy w tryb edecji textury wtym celu naciskamy klawisz Fi naciskamy U-key wybieramy LSCM w oknie UV/Imag"

Naciskam F i wyskakuje cos takiego

beztytuumyq.png

I echo.

 

Wybaczcie jesli zadaje zbyt glupie pytania :d

Napisano

Ok dzieki wszystkim, poogladam te wideo tutki, poczytam troche i zobaczymy co z tego bedzie :)

 

 

Dalbym jakies plusiki czy cos w ten desen, ale nie widze nigdzie tu takiej opcji, wiec zadowolcie sie podziekowaniami :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności