Napisano 11 Listopad 201014 l Hej! Moje pytanie jest krótkie. Jak dojść do takiego efektu, znalazłem to na zagranicznym forum. Wiem jedynie, że było robione w 3ds max 2009 Może ktoś wie jak taki efekt uzyskać, ponieważ bardzo mi się spodobał.
Napisano 11 Listopad 201014 l A konkretniej to o co chodzi ? Gdzie ustawic swiatlo, jakiego rendera uzyc, jakich ustawien, czy moze jeszcze cos innego ?
Napisano 11 Listopad 201014 l Autor Chodzi mi jak uzyskać taki render. Czyli jakich ustawień, światło itp Zobaczę jeszcze ten clay rendering, ale czy on może renderować mapę specular? Ponieważ można zauważyć, że ta ciężarówka ma odblaski, a sam clay jest matowy.
Napisano 13 Listopad 201014 l w vrayu nie musisz stosowac zadnych mapek, przyklad wyzej ma ustawiony specular na szarym z odbiciami na ok 0,86 oraz wlaczony fresnel reflection i tyle
Napisano 18 Listopad 201014 l nie napisales jakiego rendera używasz, taki efekt można wykonać teraz praktycznie na każdym renderze, przyjmę ze uzywasz maxa i masz w nim mental raya. 1. wrzuc w scene jedno swiatlo np. typu spot albo direction wysoko i niech oswietla ciekazrowke z gory i otoczenie 2. dorzuc swiatlo typu skylight 3. w ustawieniach mentala wlacz final gather i ustaw odbicie swiatel na 3-4 (diffuse bounce? nie pamietam) 4. utworz material np. arch&design - wybierz na poaczatek kotrys z dostepnych presetów i narzuć na ciezarowke, na podloge narzuc material z presetem matte powinno wyjsc cos podobnego, a przynahjmniej bedziesz mial jakaś już bazę do dalszych testów pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto