Dobrotek Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Otóż, szukam jakieś sprawnej funkcji, która w blenderze 2.49 wypełniała cały obrys stworzony z krzywych (toggle cyclic). W B2.5 owszem Toggle cyclic łączy początek z końcem, ale nie wypełnia tej przestrzeni wewnątrz (jak to miało miejsce w 2.49) Z konwertowaniem na Mesh i ręczne łączenie, to trochę zachodu i łatwo o babole... Jakaś podpowiedź?
dac77 Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Działa tak samo jak w 2.49. Coś poplątałeś.
Dobrotek Napisano 15 Listopad 2010 Autor Napisano 15 Listopad 2010 Cóż... Nawet wyrenderować nie chce, więc sam już nie wiem. Przykłady po zastosowaniu Toggle Cyclic (które wersje są to wiadomo, chyba, że muszę dopisać). Jak nic nie da rady - podeślę blenda.
mookie Napisano 15 Listopad 2010 Napisano 15 Listopad 2010 Nie jestem na bieżąco z 2.5, ale może jest tam domyślnie włączona opcja 3D dla krzywych? W takim wypadku krzywe nie są wypełniane, musisz ją wyłączyć.
Dobrotek Napisano 15 Listopad 2010 Autor Napisano 15 Listopad 2010 Ożeszjezusieiświęci... Mookie, trafiłeś idealnie, dzięki wielkie! No to problem z głowy, a temat można do 7 kręgów piekła wysłać :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się