Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Otóż, szukam jakieś sprawnej funkcji, która w blenderze 2.49 wypełniała cały obrys stworzony z krzywych (toggle cyclic).

 

W B2.5 owszem Toggle cyclic łączy początek z końcem, ale nie wypełnia tej przestrzeni wewnątrz (jak to miało miejsce w 2.49)

 

Z konwertowaniem na Mesh i ręczne łączenie, to trochę zachodu i łatwo o babole...

 

Jakaś podpowiedź?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Cóż... Nawet wyrenderować nie chce, więc sam już nie wiem.

 

Przykłady po zastosowaniu Toggle Cyclic (które wersje są to wiadomo, chyba, że muszę dopisać).

blendery.png

 

Jak nic nie da rady - podeślę blenda.

Napisano

Nie jestem na bieżąco z 2.5, ale może jest tam domyślnie włączona opcja 3D dla krzywych? W takim wypadku krzywe nie są wypełniane, musisz ją wyłączyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności