Dobrotek Napisano 15 Listopad 2010 Share Napisano 15 Listopad 2010 Otóż, szukam jakieś sprawnej funkcji, która w blenderze 2.49 wypełniała cały obrys stworzony z krzywych (toggle cyclic). W B2.5 owszem Toggle cyclic łączy początek z końcem, ale nie wypełnia tej przestrzeni wewnątrz (jak to miało miejsce w 2.49) Z konwertowaniem na Mesh i ręczne łączenie, to trochę zachodu i łatwo o babole... Jakaś podpowiedź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dac77 Napisano 15 Listopad 2010 Share Napisano 15 Listopad 2010 Działa tak samo jak w 2.49. Coś poplątałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobrotek Napisano 15 Listopad 2010 Autor Share Napisano 15 Listopad 2010 Cóż... Nawet wyrenderować nie chce, więc sam już nie wiem. Przykłady po zastosowaniu Toggle Cyclic (które wersje są to wiadomo, chyba, że muszę dopisać). Jak nic nie da rady - podeślę blenda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mookie Napisano 15 Listopad 2010 Share Napisano 15 Listopad 2010 Nie jestem na bieżąco z 2.5, ale może jest tam domyślnie włączona opcja 3D dla krzywych? W takim wypadku krzywe nie są wypełniane, musisz ją wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dobrotek Napisano 15 Listopad 2010 Autor Share Napisano 15 Listopad 2010 Ożeszjezusieiświęci... Mookie, trafiłeś idealnie, dzięki wielkie! No to problem z głowy, a temat można do 7 kręgów piekła wysłać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się