Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Klimek - hehe no wielkie ambicje to może nie są, ale co miałem wybrać skoro razem z markiem zrobiliście już całe luftwaffe:P, a tak poważnie to chciałem właśnie coś mniej skomplikowanego acz oryginalnego.

Silniki pulse jet strasznie ciężko o referencje tutaj znalazłem parę zdjęć:

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_rUHyHq68ak0/S0x-qR_qNbI/AAAAAAAA1pU/u-I3TPybOkE/s400/me-328-6.jpg&imgrefurl=http://nhungdoicanh.blogspot.com/2010/01/messerschmitt-me-328.html&usg=__lv1OVYS2WsfDyMOqzTmZ8LiuHmw=&h=274&w=400&sz=26&hl=pl&start=16&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=DwRkLKt8pUtkHM:&tbnh=85&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dme328%26um%3D1%26hl%3Dpl%26sa%3DN%26tbs%3Disch:1

Sama wersja to najbardziej atrakcyjna chyba jest ta co w linku powyżej (na końcu strony) niedawno ją odkryłem, ten blueprint to mam jeszcze ze szkoły całkiem dobrze jest opracowany nie ma dużych zbieżności pomiędzy widokami.

Napisano

bardzo fajnie to wygląda.

mozesz pokazać siatkę szyby i ramy kokpitu? bardzo ładnie to u Ciebie wygląda a ja walczę z czymś podobnym i nie mogę się z tym dogadać.

 

Pozdrawiam,

AQ

  • Confused 1
Napisano (edytowane)

Dzięki chłopaki fajnie że się podoba i motywuje was do robienia samolotów:).

 

@asdaq - kabina nie jest jakoś specjalnie kombinowana...zbudowana z 2 części jedna to same szkło a druga to to samo skopiowane tylko po ms (gęstsze) wycięte otwory na szyby i extrude całej ramy (nadanie grubości).

W załączniku umieszczam siatkę kabiny.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez bbandi
Napisano

No widzę, że fajnie idziesz dalej tylko wg. mnie lepiej jakby ten samolot z prawej mieścił się w kadrze. No i trzeba jeszcze temu sporo postpro . Ale ogólnie na plus :)

Napisano

Dzięki za komenty, rakieta to była wersja "slim":D, już poprawiłem, co do ognia i dymu to post pro.

Moc odrzutu na mniejsze ustawie bo ta V1 klimek to na pełnej mocy:).

 

12181476.jpg

 

będą 2 takie malutkie + kilku piechurów i jakieś pojazdy.

Napisano

Noo bandyto jest lepiej ale wybacz jeszcze sie raz przyczepie :) zwieksz troche stateczniki tej V2 bo troche nie proporcjonalnie. Poza tym fajnie. Co do dymu z silnika V1 to patrzac na YouTube to zabardzo chyba nawet nie kopcila a ogien powinien byc okolo 2-3 raza wiekszy niz u Ciebie:

 

Tutaj pojawia sie gdzies w polowie V1 jak sobie leci.

 

Tego nie jestem pewien czy to faktycznie oryginalny silnik V1.

 

Pozdro

Napisano

Tak na prawdę jak mówi mrys to V1 w locie nie miał w zasadzie ognia za silnikiem, nie kopcił tylko zostawiał za sobą w odstępach pojedyncze obłoczki. Jednak sam uważam ze czasem dobrze jest podkręcić rzeczywistość bo nie zawsze to co prawdziwe wygląda lepiej w całym tym bajzlu zwanym CG.

Napisano

Tutaj trochę dymka puszcza i ładny przerywany ogień powiedzmy że uchyciłem ten moment:)

 

 

Tutaj fanie pracuje dymu praktycznie nie widać

 

Napisano

Eee Kliment no cos widać tego ognia rzuć okiem chocby na ten film np:

 

Co do tych obłoczków to to samo słyszałem o legendarnej aurorze że podobno gdzieś ktoś widział regularne obłoczki na niebie. Natomiast co do V1 to z dostępnych źródeł wynika że chyba latali na roślinnym bo dymu to ona nie zostawiała za bardzo :)

Napisano
Tak na prawdę jak mówi mrys to V1 w locie nie miał w zasadzie ognia za silnikiem, nie kopcił tylko zostawiał za sobą w odstępach pojedyncze obłoczki. Jednak sam uważam ze czasem dobrze jest podkręcić rzeczywistość bo nie zawsze to co prawdziwe wygląda lepiej w całym tym bajzlu zwanym CG.

 

Nie mówiłem, że w zasadzie nie miał ognia za silnikiem, tylko że spalanie, jak sama nazwa wskazuje, odbywało się pulsacyjnie, co pociągało za sobą cykliczne (równomiernie) "wypluwanie" ognia i dymu. Pozostawiało to po sobie małe obłoczki mocno transparentnego dymu na trasie przelotu, o czym wspominali niektórzy piloci polujący na V-1.Nie było ani długiej flamy ognistej za silnikiem ani rachitycznego płomyczka jak tutaj. Częstotliwość cyklów zapłonu była bardzo duża i zależna częściowo od prędkości lotu stąd wrażenie stałego płomienia.

 

Co do filmiku ze statycznego odpalenia silnika to niczego bym z niego nie wnioskował. Proszę sobie poczytać, jaka jest główna zasada działania silnika pulsacyjnego i co to jest w jego przypadku ciąg jałowy. W każdym razie ma się to nijak do jego zachowania w locie.

 

Malowanie rakiet A4 (V-2) w czarno-białą szachownicę dotyczyło jedynie prototypów i skończyło się na początku 1943 r.

 

O podkręcaniu rzeczywistości to ja mówiłem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności