Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Jest to jedna z moich pierwszych prac które zasługują na założenie tematu ;) Postanowiłem zrobić model fiata uno, chciałbym żeby wyglądał w miarę realistycznie, ale nie musi się w 100% zgadzać z oryginałem. Pracuję w 3ds max. Poniżej kilka zrzutów z obecnego postępu prac:

 

21252205.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

91766884.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

23610278.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Pozdrawiam!!!

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Zacząłem pomału robić jakieś studio i materiały, żeby można było zobaczyć jak to mniej więcej będzie wyglądać, ale że pierwszy raz się za coś takiego zabieram to potrzebuję waszej pomocy. Jak widać materiały kuleją i ustawienia renderera (mental ray) też. Oczywiście wiem, że bardzo dużo trzeba kombinować i dobierać odpowiednie wartości, ale siedzę już trochę nad tym i jak na razie wygląda to średnio, więc prosiłbym o wskazówki dot materiałów oraz ustawień renderera.

 

93984172.jpg

 

 

Druga rzecz: jaki jest sposób na to, żeby bump był widoczny nie tylko z bliska ale również z daleka, tzn. na powyższych renderach widać, jakby opona prawie nie miała bumpa, reflektor średnio, natomiast z bliska wygląda to całkiem inaczej:

 

 

58715076.jpg

 

 

55438672.jpg

 

Pozdrawiam!!!

 

Edit:

Pokombinowałem z materiałami i ustawieniami mentala, i trochę lepiej to wygląda. Prosiłbym jednak o radę odnośnie oświetlenia - przy użyciu skylight jest w miarę ok, ale chciałem użyć mr Area Spot - niestety cienie wychodzą ostre, nie wiem jak to naprawić. Co do bumpa, dalej nie udało mi się tego naprawić. Proszę o pomoc! Pozdrawiam

Edytowane przez Archon816
Napisano

Onośnie ostrych cieni. Przełącz typ cienia na "mental ray Shadow Map", następnie w sekcji "mrSM" zwiększ wartość parametru Sample Range do ok. 0,05 co rozmyje cieienie, a Samples do 16 co zmniejszy ziarnistość. Możesz pokobinować z ustawieniami dla zachowania optymalnej jakości i czasu renderingu.

 

Odnośnie braku bumpa, to ja nie widzę problemu, ponieważ nawet w rzeczywistości nie widzimy takich detali, a stają się one zauważalne dopiero z bliska. Według mnie jest okej.

Napisano

Bump to tylko iluzja i jesli chce miec sie dobry detal to trzeba to wymodelowac lub uzyc displace map. Co do miekkich cieni to wystarczy raytraced shadow i zwiekszenie samego zrodla swiatla.Tam gdzies na dole w parametrach przestawia sie z rectnagle na disc i tam sa tez parametry odnosnie srednicy/bokow.

Napisano

Witam.

Dzisiaj zaczełem modelować Uno i oto efekt, jest jeszcze dużo do zrobienia:

beztytuu3y.png

 

Niestety napotkałem sięna taki problem:

 

beztytuufq.png

 

beztytuu2ik.png

 

Dlaczego po użyciu Nurms otrzymuje taki efekt?

Co powiecie ogólnie o modelu?

Jak wymodelować fajnie dach bo lekko mi to nie wychodzi?

 

Jest to moje pierwsze auto więc piszcie nad czym muszę jeszcze popracować.

Napisano

Tak samo jak drzwi lub maskę. Możesz pociągnąć dalej te słupki i zrobić dach. Moim zdaniem najlepiej od razu robić całą bryłę, nie ma potem takich zmartwień. Tak wogóle powinieneś założyć swój własny temat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności