BartekNowakowski Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Czesc wszyscy! Chcialbym pokazac prace ktora robie na \"MachineFlesh\" Challenge w cgtalk.com Jest jescze WIP I duzo do zrobienia. Max6, Procedural Textures, Brazil (Przepraszam ze jest takie aliased ale renderowalem z Brazil na 0,0 ) -Bartek
Predator Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 jak dlamnie kabelki ful wypas nic bym nie zmienial , mi sie nie widzi wyraz twrzy zioma...
_LoGaN_ Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 kabelki sa rzeczywiscie full cool ale glowa jak z przecietnego tutoriala - malo charakterystyczna, bez wyrazu - popracowalbym jeszcze nad nia. pozdro
Gacu666 Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Klimat ala Matrix. Ziom wygląda jak zombie, co chyba taki efekt miał byc mnie sie podoba:). To taki Puppet, tylko brakuje Puppet Mastera:>. Two thumbs up
zipper Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 moim zdaniem ta twarz ma wyraz ... jest jakby sparalizowana. mnie sie podoba ... tylko zeby swieca ... a nie powinny chyba. pozdrawiam
kozioo Napisano 30 Maj 2004 Napisano 30 Maj 2004 Oczy strasznie plastikowe:) Nawet gdyby miały przedstawiać pewien \"brak życia\" to źle wyglądają. Są puste. Poza tym bardzo ciekawe. Czekam na update\'y
BartekNowakowski Napisano 30 Maj 2004 Autor Napisano 30 Maj 2004 lol dziekuje za komenty. Dziwne sa niekture komenty na mesh glowy bo to modelowalem z zdiec siebie :D To nie z zadnego tutorialu! :P -Bartek
leander Napisano 31 Maj 2004 Napisano 31 Maj 2004 Piszac o tutorialu _LoGaN_ mial raczej na mysli brak glebszego wejscia w anatomie. I mi tez sie wydaje, ze sporo jeszcze mozna tu dopracowac w kwestii nadania twarzy charakteru.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się