Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam maly problem z reactorem. Chce ubrac moja postac do bitwy 3D, z tym ze postac jest juz \"ulozona\" w scenie i juz jako mesh. (stary render http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?action=attachment&tid=10341&pid=143302) i teraz jak robie ubranie np jakas tam szmatka ze splajnow dookola modelu postaci potem convert na mesh, modyfikator cloth i chce zeby sie to ubranko sobie ladnie spadlo na cialo i wtedy wyskakuje blad (subspace: default_subspace, there are interpenetr.... a non-rigid body is intrer.....) hm i jest nie jes ok bo szmatka w ogole nie reaguje na cialo aniola. Jak ja przesune wyzej nad cialo i wlacze symulacje jest wtedy reaguje na cialo aniola/postaci. Szmatka nie zachodzi na zadne inne cialo. Wiesz moze o co chodzi.

 

Chce uzyskac taki efekt jak na linku.

(to na linku to jest domalowane w 2D)

 

Gdyby cos bylo nie jasne o co chodzi zalacze obrazy.

 

Pozdrawiam

Pionier

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

mi sie wydaje ze wszystkie \"dziury\" ktore robiles splajnami jako 5-kąty (lub wiecej) reactor traktuje jako normalnego poligona i trzeba go usunac juz z poziomu mesha...

 

ale moge sie mylic

Napisano

Może to wina zbyt dużego marginesu tolerancji? Spróbug go zmniejszyć, albo przeskaluj całą scene (tak żeby byla większa oczywiście) :)

 

Napisano

LOL

 

Chodzi o to, ze cialo ma byc dodane DO RIGID a NIE DO CLOTH :>

 

Jest cos takiego jak Collision Tolerance:

 

reactor Utility -> World Rollout -> Collision Tolerance

Zmniejsz to to, a dodatkowo zamien Simulation Geometry ubranka i cialka na Concave Mesh.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności