Pionier Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 Mam maly problem z reactorem. Chce ubrac moja postac do bitwy 3D, z tym ze postac jest juz \"ulozona\" w scenie i juz jako mesh. (stary render http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?action=attachment&tid=10341&pid=143302) i teraz jak robie ubranie np jakas tam szmatka ze splajnow dookola modelu postaci potem convert na mesh, modyfikator cloth i chce zeby sie to ubranko sobie ladnie spadlo na cialo i wtedy wyskakuje blad (subspace: default_subspace, there are interpenetr.... a non-rigid body is intrer.....) hm i jest nie jes ok bo szmatka w ogole nie reaguje na cialo aniola. Jak ja przesune wyzej nad cialo i wlacze symulacje jest wtedy reaguje na cialo aniola/postaci. Szmatka nie zachodzi na zadne inne cialo. Wiesz moze o co chodzi. Chce uzyskac taki efekt jak na linku. (to na linku to jest domalowane w 2D) Gdyby cos bylo nie jasne o co chodzi zalacze obrazy. Pozdrawiam Pionier Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 mi sie wydaje ze wszystkie \"dziury\" ktore robiles splajnami jako 5-kąty (lub wiecej) reactor traktuje jako normalnego poligona i trzeba go usunac juz z poziomu mesha... ale moge sie mylic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Kosiorek Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 a cialko nie musi byc rigid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 cialo dodane do cloth nie musi byc dodane do rigid Link to comment Share on other sites More sharing options...
kozioo Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 Może to wina zbyt dużego marginesu tolerancji? Spróbug go zmniejszyć, albo przeskaluj całą scene (tak żeby byla większa oczywiście) :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr Ug Posted May 30, 2004 Share Posted May 30, 2004 LOL Chodzi o to, ze cialo ma byc dodane DO RIGID a NIE DO CLOTH :> Jest cos takiego jak Collision Tolerance: reactor Utility -> World Rollout -> Collision Tolerance Zmniejsz to to, a dodatkowo zamien Simulation Geometry ubranka i cialka na Concave Mesh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pionier Posted May 31, 2004 Author Share Posted May 31, 2004 napisał DruG Chodzi o to, ze cialo ma byc dodane DO RIGID a NIE DO CLOTH :> Zmniejsz to to, a dodatkowo zamien Simulation Geometry ubranka i cialka na Concave Mesh. LOL cialo bylo dodane do RIGID :> Problem się rozwiązał, (Concave Mesh). Thx Drug:). Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kx Posted May 31, 2004 Share Posted May 31, 2004 jak ja kocham wychodzic na glupka :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now