Jump to content

Reactor - problem a ubraniem postaci


Pionier
 Share

Recommended Posts

Mam maly problem z reactorem. Chce ubrac moja postac do bitwy 3D, z tym ze postac jest juz \"ulozona\" w scenie i juz jako mesh. (stary render http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?action=attachment&tid=10341&pid=143302) i teraz jak robie ubranie np jakas tam szmatka ze splajnow dookola modelu postaci potem convert na mesh, modyfikator cloth i chce zeby sie to ubranko sobie ladnie spadlo na cialo i wtedy wyskakuje blad (subspace: default_subspace, there are interpenetr.... a non-rigid body is intrer.....) hm i jest nie jes ok bo szmatka w ogole nie reaguje na cialo aniola. Jak ja przesune wyzej nad cialo i wlacze symulacje jest wtedy reaguje na cialo aniola/postaci. Szmatka nie zachodzi na zadne inne cialo. Wiesz moze o co chodzi.

 

Chce uzyskac taki efekt jak na linku.

(to na linku to jest domalowane w 2D)

 

Gdyby cos bylo nie jasne o co chodzi zalacze obrazy.

 

Pozdrawiam

Pionier

Link to comment
Share on other sites

mi sie wydaje ze wszystkie \"dziury\" ktore robiles splajnami jako 5-kąty (lub wiecej) reactor traktuje jako normalnego poligona i trzeba go usunac juz z poziomu mesha...

 

ale moge sie mylic

Link to comment
Share on other sites

LOL

 

Chodzi o to, ze cialo ma byc dodane DO RIGID a NIE DO CLOTH :>

 

Jest cos takiego jak Collision Tolerance:

 

reactor Utility -> World Rollout -> Collision Tolerance

Zmniejsz to to, a dodatkowo zamien Simulation Geometry ubranka i cialka na Concave Mesh.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy