Napisano 30 Maj 200420 l Mam maly problem z reactorem. Chce ubrac moja postac do bitwy 3D, z tym ze postac jest juz \"ulozona\" w scenie i juz jako mesh. (stary render http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?action=attachment&tid=10341&pid=143302) i teraz jak robie ubranie np jakas tam szmatka ze splajnow dookola modelu postaci potem convert na mesh, modyfikator cloth i chce zeby sie to ubranko sobie ladnie spadlo na cialo i wtedy wyskakuje blad (subspace: default_subspace, there are interpenetr.... a non-rigid body is intrer.....) hm i jest nie jes ok bo szmatka w ogole nie reaguje na cialo aniola. Jak ja przesune wyzej nad cialo i wlacze symulacje jest wtedy reaguje na cialo aniola/postaci. Szmatka nie zachodzi na zadne inne cialo. Wiesz moze o co chodzi. Chce uzyskac taki efekt jak na linku. (to na linku to jest domalowane w 2D) Gdyby cos bylo nie jasne o co chodzi zalacze obrazy. Pozdrawiam Pionier
Napisano 30 Maj 200420 l mi sie wydaje ze wszystkie \"dziury\" ktore robiles splajnami jako 5-kąty (lub wiecej) reactor traktuje jako normalnego poligona i trzeba go usunac juz z poziomu mesha... ale moge sie mylic
Napisano 30 Maj 200420 l Może to wina zbyt dużego marginesu tolerancji? Spróbug go zmniejszyć, albo przeskaluj całą scene (tak żeby byla większa oczywiście) :)
Napisano 30 Maj 200420 l LOL Chodzi o to, ze cialo ma byc dodane DO RIGID a NIE DO CLOTH :> Jest cos takiego jak Collision Tolerance: reactor Utility -> World Rollout -> Collision Tolerance Zmniejsz to to, a dodatkowo zamien Simulation Geometry ubranka i cialka na Concave Mesh.
Napisano 31 Maj 200420 l Autor napisał DruG Chodzi o to, ze cialo ma byc dodane DO RIGID a NIE DO CLOTH :> Zmniejsz to to, a dodatkowo zamien Simulation Geometry ubranka i cialka na Concave Mesh. LOL cialo bylo dodane do RIGID :> Problem się rozwiązał, (Concave Mesh). Thx Drug:). Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto