Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Da się pracować nad jedną UVką dla wielu obiektów, w tym samym czasie?

 

Zazwyczaj mergowałem obiekty, edytowałem UV, a potem je separowałem, ale czy jest inna droga? :)

Edytowane przez n-pigeon

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie znam nic takiego.

 

Niekiedy (jeśli mergowanie z jakiegoś powodu nie jest wskazane) unwrapuję jeden, zostawiając wolne miejsce, wypalam teksturę normals, i potem unwrapuję drugi na tą samą teksturę. W ten sposób widać gdzie coś już jest i nie rozłoży się na to samo miejsce. Jak jest więcej obiektów, to tak można wypalać po kolei, z wyłączoną opcją Clear.

Ale też nie jest to optymalne rozwiązanie.

 

Chyba że obiekty są wszystkie takie same, to się da, ale rozumiem że nie o to ci chodzi.

Edytowane przez Ania

Napisano

da sie wyświetlić UV innych zaznaczonych ale edytujesz i tak tylko aktywnego.

w uv edytorze View-> view Properties -> other objs, a w 2.5 view -> draw other objects

Napisano
  • Autor

@ Ania, szczuro

 

pozostaje metoda "po staremu" ;)

 

dzięki wam, za przydatne tipy ;)

 

niestety pozytywa mogę wysłać jedynie szczuro :

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności