Napisano 27 Listopad 201014 l Da się pracować nad jedną UVką dla wielu obiektów, w tym samym czasie? Zazwyczaj mergowałem obiekty, edytowałem UV, a potem je separowałem, ale czy jest inna droga? :) Edytowane 27 Listopad 201014 l przez n-pigeon
Napisano 27 Listopad 201014 l Nie znam nic takiego. Niekiedy (jeśli mergowanie z jakiegoś powodu nie jest wskazane) unwrapuję jeden, zostawiając wolne miejsce, wypalam teksturę normals, i potem unwrapuję drugi na tą samą teksturę. W ten sposób widać gdzie coś już jest i nie rozłoży się na to samo miejsce. Jak jest więcej obiektów, to tak można wypalać po kolei, z wyłączoną opcją Clear. Ale też nie jest to optymalne rozwiązanie. Chyba że obiekty są wszystkie takie same, to się da, ale rozumiem że nie o to ci chodzi. Edytowane 27 Listopad 201014 l przez Ania
Napisano 27 Listopad 201014 l da sie wyświetlić UV innych zaznaczonych ale edytujesz i tak tylko aktywnego. w uv edytorze View-> view Properties -> other objs, a w 2.5 view -> draw other objects
Napisano 27 Listopad 201014 l Autor @ Ania, szczuro pozostaje metoda "po staremu" ;) dzięki wam, za przydatne tipy ;) niestety pozytywa mogę wysłać jedynie szczuro :
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto