n-pigeon Napisano 27 Listopad 2010 Share Napisano 27 Listopad 2010 (edytowane) Da się pracować nad jedną UVką dla wielu obiektów, w tym samym czasie? Zazwyczaj mergowałem obiekty, edytowałem UV, a potem je separowałem, ale czy jest inna droga? :) Edytowane 27 Listopad 2010 przez n-pigeon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 27 Listopad 2010 Share Napisano 27 Listopad 2010 (edytowane) Nie znam nic takiego. Niekiedy (jeśli mergowanie z jakiegoś powodu nie jest wskazane) unwrapuję jeden, zostawiając wolne miejsce, wypalam teksturę normals, i potem unwrapuję drugi na tą samą teksturę. W ten sposób widać gdzie coś już jest i nie rozłoży się na to samo miejsce. Jak jest więcej obiektów, to tak można wypalać po kolei, z wyłączoną opcją Clear. Ale też nie jest to optymalne rozwiązanie. Chyba że obiekty są wszystkie takie same, to się da, ale rozumiem że nie o to ci chodzi. Edytowane 27 Listopad 2010 przez Ania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szczuro Napisano 27 Listopad 2010 Share Napisano 27 Listopad 2010 da sie wyświetlić UV innych zaznaczonych ale edytujesz i tak tylko aktywnego. w uv edytorze View-> view Properties -> other objs, a w 2.5 view -> draw other objects 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 27 Listopad 2010 Autor Share Napisano 27 Listopad 2010 @ Ania, szczuro pozostaje metoda "po staremu" ;) dzięki wam, za przydatne tipy ;) niestety pozytywa mogę wysłać jedynie szczuro : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się