Skocz do zawartości

Jedno UV dla wielu obiektów


n-pigeon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Nie znam nic takiego.

 

Niekiedy (jeśli mergowanie z jakiegoś powodu nie jest wskazane) unwrapuję jeden, zostawiając wolne miejsce, wypalam teksturę normals, i potem unwrapuję drugi na tą samą teksturę. W ten sposób widać gdzie coś już jest i nie rozłoży się na to samo miejsce. Jak jest więcej obiektów, to tak można wypalać po kolei, z wyłączoną opcją Clear.

Ale też nie jest to optymalne rozwiązanie.

 

Chyba że obiekty są wszystkie takie same, to się da, ale rozumiem że nie o to ci chodzi.

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności