Napisano 16 Grudzień 201014 l witam ,dawno mnie tu nie bylo, sporo czasu minelo, a ja wrzucam kolejne wypociny mojej nauki, chyba modelarza ze mnie nie bedzie:) no i clay tak czy siak moim zdaniem jakis progres jest^^ prosze o uwagi i komentarze
Napisano 16 Grudzień 201014 l Oglądałeś jakiś tutotrial jak zrobić felgę? Pokaż siatkę , chociaż już widze że to są nie połączone elementy. :)
Napisano 16 Grudzień 201014 l Mam nadzieje ze jeszcze nie zagesciles tej siatki? usun wszystko ze srodka gdzie przecinaja sie ramiona, i postaraj sie polaczyc boki kazdego z ramion ze soba, aby tworzyly jeden spojny element.
Napisano 16 Grudzień 201014 l Autor coz ogolnie rzecz biorac chcialem zeby gwiazdka na srodku wygladala i byla osobnym elementem,czy nie chodzi o ta gwiazdke?
Napisano 16 Grudzień 201014 l panek: podziel sobie felge na jak najmniejsze czesci a potem uzywaj tyle symmetry az ci sie polacza;), cos takiego jest nie tak trudno wymodelowac (chyba)
Napisano 16 Grudzień 201014 l Autor no ok, nie polaczylem srodka ramion tylko zakrylem go ta gwiazdka, ale np z obreczy juz ramiona normalnie "wysrastaja" tak jak powinny extrude i chamfer na krawedziach. chodzi glownie o ten srodek co?
Napisano 16 Grudzień 201014 l Autor czyli zabieram sie za poprawki i od nowa:) moze jednak w koncu mi sie uda zrobic cos wartego uwagi :)
Napisano 16 Grudzień 201014 l Tak jak mówią poprzednicy, próbuj coś robić z tutków :) I przede wszystkim modeluj używając referencji, a nie samej głowy ;) oczywiście głowy też używaj xD Powodzenia :)
Napisano 16 Grudzień 201014 l Zobacz sobie to http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3ds-max/model-a-high-poly-car-rim-in-3ds-max-1/ Jedyny imo minus tej felgi, to nie połączone ramiona z resztą, ale i tak można się sporo nauczyć. Poza tym jak pokombinujesz, to i ramiona można połączyć :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto