nika1 Napisano 30 Grudzień 2010 Share Napisano 30 Grudzień 2010 witam, jak pozbyc sie tych kropek na materiale - mEtal i szkło? probowalam z IRR map ale nie udAlo sie. bardzo prosze o porade :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 30 Grudzień 2010 Share Napisano 30 Grudzień 2010 cześć, dla materiału metalu zwiększ wartość subdivs, powinno pomóc. możesz też podbić jakość w image sampler w ustawieniach rendera, podaj tylko co tam masz. plamy na szkle prawdopowodnie powoduje to, że krawędzie szkła stykają się z innymi modelami - spróbuj je trochę odsunąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nika1 Napisano 30 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2010 Oto i moje ustawienia, w materiale metalu mam sbv=32 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 30 Grudzień 2010 Share Napisano 30 Grudzień 2010 brakuje ustawień 'image sampler (antialiasing)' - znajdziesz je w zakładce vray. póki co podbij 'min samples' w 'DMC sampler' oraz zmniejsz 'noise treshold', spróbuj do 0,005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nika1 Napisano 30 Grudzień 2010 Autor Share Napisano 30 Grudzień 2010 proszę bardzo:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 30 Grudzień 2010 Share Napisano 30 Grudzień 2010 adaptve DMC image sampler - masz bardzo niskie ustawienia wygładzania. wprowadź min:2 / max:4 a szum będzie mniej widoczny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukos86 Napisano 12 Styczeń 2011 Share Napisano 12 Styczeń 2011 A ja bym tez sie upewnil czy nie masz podwojnej geometri. Sprawdz czy nie skopiowales czesem przypadkiem tego objektu i teraz masz dwa w tym samym miejscu. Taka glupia uwaga ale jak czlowiek zamyslony to i ctrl+v przypadkiem nacisnie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadysz Napisano 12 Styczeń 2011 Share Napisano 12 Styczeń 2011 na moje oko to Adaptive DMC, jak zwiekszysz tak jak Ci napisano powyzej powinno byc lepiej, ja tam plam od geometrii podwojnej nie widze, dla testu mozesz zmienic na Adaptive Subdivision i ustaw min 0 max 4.. greets Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godzil Napisano 1 Luty 2011 Share Napisano 1 Luty 2011 I wyciągnij szybę ze ściany :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dashaje Napisano 22 Luty 2011 Share Napisano 22 Luty 2011 Witam jestem tutaj nowy. Maxem zajmuję się od 4 miesięcy. Mam pewien problem z renderingiem. Mianowicie chodzi mi o pojawiające się na obrazku jasne kropki. Nie potrafię się ich pozbyć mimo wykonania wielu renderingów, przy każdym zmieniając nieco ustawienia. Nie bardzo wiem w czym tkwi kłopot i który z parametrów zdecydowanie przyczynia się do ich powstawiania. Wszystkie materiały w scenie to Vray materials. Użyłem irradiance map i light cache. Wcześniej na całym modelu karabinu, stołu i ścianach znajdowały się materiały Standard. Kropki pojawiły się po zastąpieniu ich materiałami Vray. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. http://www.speedyshare.com/files/27026682/23.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się