Napisano 30 Grudzień 201014 l witam, jak pozbyc sie tych kropek na materiale - mEtal i szkło? probowalam z IRR map ale nie udAlo sie. bardzo prosze o porade :)
Napisano 30 Grudzień 201014 l cześć, dla materiału metalu zwiększ wartość subdivs, powinno pomóc. możesz też podbić jakość w image sampler w ustawieniach rendera, podaj tylko co tam masz. plamy na szkle prawdopowodnie powoduje to, że krawędzie szkła stykają się z innymi modelami - spróbuj je trochę odsunąć
Napisano 30 Grudzień 201014 l brakuje ustawień 'image sampler (antialiasing)' - znajdziesz je w zakładce vray. póki co podbij 'min samples' w 'DMC sampler' oraz zmniejsz 'noise treshold', spróbuj do 0,005
Napisano 30 Grudzień 201014 l adaptve DMC image sampler - masz bardzo niskie ustawienia wygładzania. wprowadź min:2 / max:4 a szum będzie mniej widoczny. pozdrawiam
Napisano 12 Styczeń 201114 l A ja bym tez sie upewnil czy nie masz podwojnej geometri. Sprawdz czy nie skopiowales czesem przypadkiem tego objektu i teraz masz dwa w tym samym miejscu. Taka glupia uwaga ale jak czlowiek zamyslony to i ctrl+v przypadkiem nacisnie. Pozdrawiam
Napisano 12 Styczeń 201114 l na moje oko to Adaptive DMC, jak zwiekszysz tak jak Ci napisano powyzej powinno byc lepiej, ja tam plam od geometrii podwojnej nie widze, dla testu mozesz zmienic na Adaptive Subdivision i ustaw min 0 max 4.. greets
Napisano 22 Luty 201114 l Witam jestem tutaj nowy. Maxem zajmuję się od 4 miesięcy. Mam pewien problem z renderingiem. Mianowicie chodzi mi o pojawiające się na obrazku jasne kropki. Nie potrafię się ich pozbyć mimo wykonania wielu renderingów, przy każdym zmieniając nieco ustawienia. Nie bardzo wiem w czym tkwi kłopot i który z parametrów zdecydowanie przyczynia się do ich powstawiania. Wszystkie materiały w scenie to Vray materials. Użyłem irradiance map i light cache. Wcześniej na całym modelu karabinu, stołu i ścianach znajdowały się materiały Standard. Kropki pojawiły się po zastąpieniu ich materiałami Vray. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. http://www.speedyshare.com/files/27026682/23.jpg
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto