drdala Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Witam chce zrobić akwarium i nie wiem jak to zrobić żeby od początku woda już była nalana do akwarium a z filtra który wystaje ponad poziom wody ma lecieć woda która będzie cały czas nadawała ruch wodzie:) chcę żeby od początku do końca animacji poziom wody w akwarium był taki sam. proszę o pomoc i z góry dziękuję za odpowiedzi.
Ania Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 zrobiłabym osobno animację tafli wody a lecącej wody, wtedy poziom będzie zostawał. Ruch może nadawać jakiś dummy (cylinder zanurzany rytmicznie w odpowiednim miejscu albo coś tego typu).
Simple_man Napisano 9 Styczeń 2011 Napisano 9 Styczeń 2011 Jako że jesteś jak widzę początkujący to podpowiem ci najprościej jak można. Modyfikatory ripple,wave, noice użyte nawet na Standard Primitives. Wsparte częstym użyciem klawisza F1, od którego powinno zaczynać się zabawę z każdym programem.
drdala Napisano 10 Styczeń 2011 Autor Napisano 10 Styczeń 2011 zrobiłabym osobno animację tafli wody a lecącej wody, wtedy poziom będzie zostawał. Ruch może nadawać jakiś dummy (cylinder zanurzany rytmicznie w odpowiednim miejscu albo coś tego typu). ale jak właśnie zrobić tą animację tafli wody. jestem początkujący i umiem zrobić tak jak pokazują wszystkie tutoriale fluida... czyli wodę nalewającą się do akwarium... ale tak żeby akwarium od początku animacji było zapełnione wodą i żeby ruch nadawał właśnie np jakiś cylinder zanurzany rytmicznie w odpowiednim miejscu. czekam na odp Jako że jesteś jak widzę początkujący to podpowiem ci najprościej jak można. Modyfikatory ripple,wave, noice użyte nawet na Standard Primitives. Wsparte częstym użyciem klawisza F1, od którego powinno zaczynać się zabawę z każdym programem. nie wiem nawet gdzie można znaleść modygikatory ripple wave i noice
RayTracer Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 (edytowane) Obejrzyj na początku zestaw tutoriali do Blendera znajdujące się na tej stronie, a potem znajdź gdzieś dokumentacje do blendera ( jakieś wiki to było, zgoogluj) i poczytaj opisy modyfikatorów zawartych w Blenderze :) To powinno nasunąć Ci odpowiedź :) Ostatecznie wpisz w google cos w stylu "Fluid sim blender tutorial" i odpal 3 pierwsze, albo zajrzyj na blenderguru.com tam ostatnio bylo duzo o tym, a dokladniej o kubku. :) Edytowane 10 Styczeń 2011 przez RayTracer
drdala Napisano 11 Styczeń 2011 Autor Napisano 11 Styczeń 2011 obejrzałem:) całkiem ciekawe ale dużo z tego mi się chyba nie przyda jak na razie w robieniu tego akwarium. wytłumaczy ktoś krok po kroku jak zrobić stojącą wodę w akwarium której ruch będzie nadawał jakiś inny element np. ryba która wyskakuje z wody lub wskakuje, lub właśnie jakiś cylinder zanurzany rytmicznie. pomóżcie
drdala Napisano 13 Styczeń 2011 Autor Napisano 13 Styczeń 2011 (edytowane) pomóżcie koledzy... i koleżanki oczywiście:) Edytowane 14 Styczeń 2011 przez drdala
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się