lilhomie Napisano 10 Styczeń 2011 Napisano 10 Styczeń 2011 Witam, mam nastepujacy problem- chcialbym wyrenderowac fasade. W scenie uzylem vray sun i vray physical camera. W momencie kiedy renderuje okno viewportu Front, wychodzi mocno przeswietlone. Moze da sie ustawic vray physical camera w taki sposob aby 'patrzyla' dokladnie prostopadle? A jesli nie to co powinienem zrobic? prosze o pomoc
Dynamico Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 Na pewno domyślna kamera maxa ma opcję ("ptaszek" do zanznaczenia) widoku ortogonalnego czyli bez perspektywy. W opcjach kamery vray sam kiedyś szukałem takiej możliwości i ostatnio zauważyłem , że kamera doom ma w jednej ze swoich wersji w nawiasie oznaczenie (ortho) ale nie wypróbowywałem tej opcji.
stormwind Napisano 11 Styczeń 2011 Napisano 11 Styczeń 2011 ewentualnie zmniejsz natężenie słońca (Intensity multiplier w panelu edycji vraysun do ok 0.02 - 0.03 i używaj zwykłej maxowej kamery z zaznaczonym ortographic projection
lilhomie Napisano 12 Styczeń 2011 Autor Napisano 12 Styczeń 2011 Wielkie dzieki- nie znalazlem opcji orto ale zmniejszenie intensywnosci swiatla rzeczywiscie pomoglo
stormwind Napisano 12 Styczeń 2011 Napisano 12 Styczeń 2011 ortographic projection włączasz w ustawieniach maxowej kamery, w zakładce parameters zaraz pod wyborem lens i FOV Używając kamery zamiast okien viewportów: left front itp masz większą kontrolę nad kompozycją i zabezpieczenie przed przypadkowym przesunięciem obiektu w viewporcie
mkeruj Napisano 16 Styczeń 2011 Napisano 16 Styczeń 2011 W vrayu 2 można renderować z viewportu wg konfigu vray physical camera.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się